Four Lions
Fra : Jebir

Dato : 27-10-10 18:13

Hejsa!

Er der nogen der ved om "Four Lions" -
http://www.imdb.com/title/tt1341167/ - er udkommet/udkommer med danske
tekster? Har den engelske, og kan varmt anbefale den - men ville gerne
vise den til en bekendt som har brug for danske tekster. Er der nogen
der ved noget om dette?

Vh.
Mikkel

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-10-10 18:19

Jebir skrev:

> [...]
> tekster? Har den engelske, og kan varmt anbefale den - men ville gerne
> vise den til en bekendt som har brug for danske tekster. Er der nogen

Den går lige nu i Grand Teatret i København. Ellers ved jeg ikke noget.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-10-10 18:23

"Jebir" <jebir@jebir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tekster? Har den engelske, og kan varmt anbefale den - men ville gerne
> vise den til en bekendt som har brug for danske tekster. Er der nogen der

De har den tilsyneladende hos MovieZoo, med danske undertekster og endda ret
billigt.

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/soeg/four%20lions/0

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : B. Sørensen

Dato : 27-10-10 22:27

Men en anelse lang leveringstid:
Leveringstid: På releasedatoen d. 31-12-2011

B. Sørensen

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-10-10 13:22

"B. Sørensen" <curly@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Men en anelse lang leveringstid:
> Leveringstid: På releasedatoen d. 31-12-2011
>

> B. Sørensen

Ok, jeg overså at der stod 2011. Det er også lang tid at vente.