joomla med forum
Fra : cykelsmeden

Dato : 26-10-10 11:43

Indtil jeg får adgang på joomlas forum:

Ved nogen om der fås en extension til joomla med forumfunktionalitet?

Søgning på joomla og forum, giver selvsagt hits på en masse forums om
joomla, ikke i joomla :)

//finn

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 11:49

cykelsmeden wrote:

> Ved nogen om der fås en extension til joomla med forumfunktionalitet?

Ja da. Men extensions søger du her:

http://extensions.joomla.org/

Fra : cykelsmeden

Dato : 26-10-10 14:02

Den 26-10-2010 12:48, Martin Larsen skrev:

> Ja da. Men extensions søger du her:
>
> http://extensions.joomla.org/
wow.
der er sket meget siden jeg eksperimenterede med en tidlig version af
mambo

//finn

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 19:35

cykelsmeden wrote:

> der er sket meget siden jeg eksperimenterede med en tidlig version af mambo

Ja.

Jeg har brugt Joomla meget, men er ikke så glad for det mere, i stedet
kigger jeg på Drupal som jeg synes ser spændende ud.

Martin

Fra : Nicolai Lang

Dato : 26-10-10 17:24

On Tue, 26 Oct 2010 12:43:06 +0200, cykelsmeden <news@not2old.dk>
wrote:

>Indtil jeg får adgang på joomlas forum:
>
>Ved nogen om der fås en extension til joomla med forumfunktionalitet?

Kunena er svaret. http://www.kunena.com/ - bruger det på 2 snart 3
sites.

Med venlig hilsen
Nicolai