Joomla forum - kontakt søges
Fra : cykelsmeden

Dato : 26-10-10 11:18

Jeg har i nogen tid forsøgt at registrere mig på Joomla's forum

Mine registreringsdata står som pending, da jeg ikke har modtaget mail
med registreringslink.

Dette skyldes at den lander i mit spamfilter. Dette har jeg ikke
mulighed for at ændre, da afsender ikke er en mailadresse som
forum@etellerandet.seted men en WEBADRESSE?? og adressen er
forum.joomla.com - den kan jeg ikke whiteliste
- og jeg kan ikke se mailindholdet i mit spamfilter!!

I tilfælde af registreringsproblemer skal man angiveligt kontakte
forumadministrator, men det kræver at være logget ind for at se denne :>)

kan nogen hjælpe med hans adresse?

//finn

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 11:29

cykelsmeden wrote:

> I tilfælde af registreringsproblemer skal man angiveligt kontakte
> forumadministrator, men det kræver at være logget ind for at se denne :>)

Lyder som lidt af en catch-22 !

Nu ved jeg ikke hvem der er forumadministrator, jeg tror der er mange,
men det er Brad der står først på listen. Desværre kan man kun sende
mails til ham vha en formular - som kræver du er logget ind! - men han
driver dette websted (der er link fra hans profil), så prøv at skriv til
ham via denne - offentlige! - formular:

http://www.joomlatutorials.com/contact.html

Martin

Fra : cykelsmeden

Dato : 26-10-10 14:00

Den 26-10-2010 12:29, Martin Larsen skrev:

> [...]
> mails til ham vha en formular - som kræver du er logget ind! - men han
> driver dette websted (der er link fra hans profil), så prøv at skriv til

Tak for hjælpen!

Løste det lidt aparte, da jeg fandt ud af at kunne resende
registreringsanmodningen:
slog mit spamfilter fra, resendte, og voila. Whitelistede
afsenderadressen og slog filtret til igen.

i den time det var slået fra, fik mit domæne 1200 spammails til ca. 25
adresser, så det er en dårlig løsning ;(

//finn