OT: Ny bærbar computer med USB3
Fra : Jan Birk

Dato : 25-10-10 17:27

Hej,

Vil gerne have en ny bærbar. Er der nogen modeller som;

*) Understøtter USB3 og
*) er det kommet med i kernen (bruger pt 2.6.35-22)?

Pft

/Jan

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 25-10-10 21:07

Jan Birk wrote:
> Hej,
>
> Vil gerne have en ny bærbar. Er der nogen modeller som;
>
> *) Understøtter USB3 og
> *) er det kommet med i kernen (bruger pt 2.6.35-22)?

Google:

http://gear.comon.dk/nyheder/HP-Envy-far-USB-3-0-1.251320.html
HP Envy får USB 3.0
HP er klar til at levere deres luksusbærbare HP Envy med de nye,
lynhurtige USB 3.0 porte. Firmaet vil også snart sende flere Elitebook
bærbare med USB 3.0 på gaden.

http://news.softpedia.com/news/Linux-Kernel-2-6-31-Has-USB-3-0-Support-121287.shtml
Linux Kernel 2.6.31 Has USB 3.0 Support

Jørgen Heesche
mailto:heesche@webspeed.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-11-10 11:04

Jan Birk wrote:

> Vil gerne have en ny bærbar. Er der nogen modeller som;
> *) Understøtter USB3 og

Aldis nye bærbare på onsdag:

http://www.aldi.medion.com/md98390/dk/?refPage=aldi

Fra : Jan Birk

Dato : 01-11-10 15:17

> Aldis nye bærbare på onsdag:
>
> http://www.aldi.medion.com/md98390/dk/?refPage=aldi

Sejt, har dog aldrig haft held med at få 'alt' til at virke med Aldi
modellerne.

Men måske andre har haft succes?

/Jan

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-11-10 20:52

Jan Birk wrote:

> Sejt, har dog aldrig haft held med at få 'alt' til at virke med Aldi
> modellerne.
>
> Men måske andre har haft succes?

Jeg skal i al fald have en, så kan jeg jo melde tilbage. Har tænkt mig
at køre Linux Mint Debian på den.

Om fx tv-modtageren kommer til at virke i Linux betyder ikke så meget;
de få gange jeg skal bruge det booter jeg bare op i Windows. Bare de
basale funktioner virker.

Martin