Uoriginale patroner til HP Photosmart B109~
Fra : Per Nielsen

Dato : 25-10-10 13:15

Er det muligt at få uoriginale farvepatroner til en HP Photosmart
B109n? Jeg er meget interesseret i at høre om patroner som andre har
gode erfaringer med.

HP Photosmart B109n:

http://tinyurl.com/3yn7pjb

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-10-10 13:57

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er det muligt at få uoriginale farvepatroner til en HP Photosmart
> B109n?

Ja

http://www.nordic-ink.dk/photosmart-serie-photosmart-b109-c-585_287_295_1614_1425.html

> Jeg er meget interesseret i at høre om patroner som andre har gode
> erfaringer med.

Jeg har ikke erfaring med HP, men har brugt/bruger patroner derfra til
Canon og Epson - og de er helt OK.

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-10-10 23:38

> Er det muligt at få uoriginale farvepatroner til en HP Photosmart B109n?
> Jeg er meget interesseret i at høre om patroner som andre har gode
> [...]
Jeg køber typisk via ebay, da de billigste tilbud findes der.
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=Hp+Photosmart+b109n+druckerpatronen&_sacat=See-All-Categories

Jeg har ikke erfaring med HP, da jeg selv kun har Canon printere, og der
virker de uoriginale ganske fortræffeligt.

Kurt

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-10-10 18:06

Tak til jer begge. Jeg spørger for en veninde, så måske vender jeg
tilbage med flere spørgsmål.