Filmtitel?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-10-10 09:19

Så (den i mine øjne elendige film) "Trapped" med Kevin Bacon i går og
kom til at tænke på en sjov film jeg så for en del år siden osse om
kidnapning af et barn hvor alt går galt og kidnapperne bliver udsat for
den ene prøvelse efter den anden (bl.a. i et gorillabur samt på
stilladset til en skyskraber under opførelse) af et opvakt barn.

Nogen der kan genkende den?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Vidal

Dato : 23-10-10 10:59

Den 23-10-2010 10:19, Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
> anden (bl.a. i et gorillabur samt på stilladset til en skyskraber under

Alene hjemme?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-10-10 11:51

On Oct 23, 11:59 am, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Alene hjemme?

Desværre :)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-10 11:42

Hans Paulin (6310) skrev::
> Så (den i mine øjne elendige film) "Trapped" med Kevin Bacon

Jeg var ganske godt underholdt, den holder spændingen i top
hele vejen gennem filmen.

Baby's Day Out:
http://www.imdb.com/title/tt0109190/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Verdens mest præcise og detaljerede horoskoper:

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-10-10 11:57

From: Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk>

> Jeg var ganske godt underholdt, den holder spændingen i top
> hele vejen gennem filmen.

Ok :)

> [...]
> anden (bl.a. i et gorillabur samt på stilladset til en
> skyskraber under opførelse) af et opvakt barn.

Præcis :)

Tak :)