Prinsesse Mononoke
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-10-10 13:19

Hayao Miyazakis "Prinsesse Mononoke" vises i Grand, Empire og Øst for
Paradis fra på torsdag. Det skulle være en Danmarkspremiere.

http://www.prinsessemononoke.dk

Filmen er egentlig fra 1997. Scope nævner en biopremiere i 2004 - nogen
der ved, hvad det dækker over?

http://www.scope.dk/film/2584-prinsesse-mononoke

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Holst

Dato : 22-10-10 20:07

On 22-10-2010 14:18, Peter Brandt Nielsen wrote:

> [...]
>
> http://www.prinsessemononoke.dk
>
> Filmen er egentlig fra 1997. Scope nævner en biopremiere i 2004 - nogen

Jeg ville have gættet på Natfilmfestivallen, men det er jo ikke i
september. Noget andet i den stil?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-10-10 23:51

Holst skrev:

> Jeg ville have gættet på Natfilmfestivallen, men det er jo ikke i
> september. Noget andet i den stil?

CIFF lå i august det år, men der er selvfølgelig lignende muligheder.
Men jeg synes, Scope plejer at have bedre styr på den slags.

--
Peter Brandt Nielsen