Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Extrem extension tube....
Fra : N_B_DK

Dato : 22-10-10 13:38

http://www.pbase.com/fotoopa/image/64246713

Tvivler på man får den med som håndbaggage i flyet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Langgaard

Dato : 28-10-10 09:53

On 22 Okt., 14:38, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> http://www.pbase.com/fotoopa/image/64246713
>
> Tvivler på man får den med som håndbaggage i flyet.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Hej

Kan der overhovedet komme lys igennem?

--

Langgaard

Fra : Bo Bjerre

Dato : 28-10-10 19:45

On 28-10-2010 17:52, Langgaard wrote:

> Hej
>
> Kan der overhovedet komme lys igennem?

Hvis den viste "stang" er hul, vil der komme lys igennem. Men
forlængelsesfaktoren er stor. Se f.x. scubageek.com/articles/tubes.pdf

Jeg håber meget, at røret er malet matsort på indersiden...

Bo //

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-10 21:36

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message

> Hej
>
> Kan der overhovedet komme lys igennem?

Ja, han har da taget nogle billeder, jeg vil kalde ekstrem makro (27:1)

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 28-10-10 21:38

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Kan der overhovedet komme lys igennem?

http://www.pbase.com/fotoopa/image/65344120 er billeder han har taget med
det setup, synes hans macro setup er ret facinerende lavet.

http://www.pbase.com/fotoopa/root

--
MVH. N_B_DK