Lettede ben :))))
Fra : Pwh

Dato : 21-10-10 09:50

I dag lettede Balder ben to gange på morgenturen, det var stort

/Jens (som er pavestolt)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-10-10 10:09

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>I dag lettede Balder ben to gange på morgenturen, det var stort

Var helt bange for at Angel havde fået ham helt under tøflen

--
Uffe Bærentsen

Fra : Pwh

Dato : 21-10-10 10:39

Uffe Bærentsen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Var helt bange for at Angel havde fået ham helt under tøflen

Må se hvordan det kommer til at gå med det.
Han trækker stadig snuden til sig hvis hun puster sig op,
det på trods af at han fysisk snart er på hendes størrelse,
men self stadig kun en hvalp inde i hovedet (han er nu 6 mdr)

/Jens

Fra : jopa

Dato : 22-10-10 12:32

Pwh forklarede den 21-10-2010:
> I dag lettede Balder ben to gange på morgenturen,
> det var stort
>
> /Jens (som er pavestolt)

Det må han sgu lære Milo :oÞ

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-10-10 16:55

jopa, skrev:
> Pwh forklarede den 21-10-2010:

> Det må han sgu lære Milo :oÞ

Han har glemt det igen, har tisset som en tøs hele dagen
Til gengæld viste dyrelægens vægt 38kg i dag

/Jens (hvis Balder haler støt ind på Milo)

Fra : JB

Dato : 23-10-10 08:19

> Han har glemt det igen, har tisset som en tøs hele dagen
> Til gengæld viste dyrelægens vægt 38kg i dag
>
> /Jens (hvis Balder haler støt ind på Milo)

Er det ikke snart tiden til nye billeder?

Hilsen
Jytte

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-10-10 09:28

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke snart tiden til nye billeder?

Billeder?

Det kræ er da snart for stor til at kunne være på 1 billede, der skal mindst
2 billeder til for at få det hele med.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Pwh

Dato : 23-10-10 10:17

JB, skrev:
> Er det ikke snart tiden til nye billeder?

Der er lidt her, jeg er sløv med kameraet for tiden.
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=56594

/Jens

Fra : JB

Dato : 23-10-10 12:50

> Der er lidt her, jeg er sløv med kameraet for tiden.
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=56594
>
> /Jens

Balder ser fin ud, men du må tage dig sammen til at tage billeder.

Jytte

Fra : jopa

Dato : 23-10-10 14:46

JB har bragt dette til os:

> Balder ser fin ud, men du må tage dig sammen til
> at tage billeder.

Man skal ikke kaste ......osv B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 23-10-10 15:28

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> JB har bragt dette til os:

> Man skal ikke kaste ......osv B-)
>
> --
> Mvh John
> www.wordpresstema.dk

Du har ret

http://picasaweb.google.dk/vingekatten/TrNing#

Jytte

Fra : jopa

Dato : 23-10-10 19:30

JB formulerede spørgsmålet:

> Du har ret
>
> http://picasaweb.google.dk/vingekatten/TrNing#

Er begge tøser dine ?

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 23-10-10 19:40

> JB formulerede spørgsmålet:

> Er begge tøser dine ?
>
> --
> Mvh John
> www.wordpresstema.dk

Den grå tøs er min, og den sorte, som er en han (han letter nemlig ben) er
min mands.

Hilsen
Jytte

Fra : Pwh

Dato : 23-10-10 19:47

JB, skrev:

> Den grå tøs er min, og den sorte, som er en han (han letter nemlig
> ben) er min mands.

Min Angel letter da også ben, er hun så også en hanhund :-?

/Jens

Fra : JB

Dato : 23-10-10 19:54

> Min Angel letter da også ben, er hun så også en hanhund :-?
>
> /Jens

Det er måden, Jens, der lettes ben på. Det må du vide. Du er vel ikke i
tvivl om, hvem der er han og tæve hos dig.

Jytte

Fra : jopa

Dato : 23-10-10 21:18

JB har bragt dette til os:

> den sorte, som er en han
> (han letter nemlig ben) er min mands.
Ok det er bare så lille et pjevs B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 23-10-10 21:29

> JB har bragt dette til os:

> Ok det er bare så lille et pjevs B-)
>
> --
> Mvh John
> www.wordpresstema.dk

Det er jo en schæferhund, John, ikke en hyænekamel.

Dino har en perfekt størrelse 64 cm. i skulderhøjde. Tæven er derimod for
stor, hun er 63 cm i skulderhøjde, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Hilsen
Jytte

Fra : jopa

Dato : 23-10-10 22:47

JB har bragt dette til os:

> Det er jo en schæferhund, John, ikke en
> hyænekamel.

Ha ha men nu er min jo højavl, og de er som regel
et nummer større ;-

Jeg er meget lille så mit ego kræver meget stor
hund

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-10-10 16:30

JB, skrev:

> Dino har en perfekt størrelse 64 cm. i skulderhøjde. Tæven er derimod
> for stor, hun er 63 cm i skulderhøjde, men det er der jo ikke noget
> at gøre ved.

Er det ikke overkill med sådan et bideærme til sådan nogle små hunde,
en tyk trøje må værer rigeligt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 24-10-10 18:17

Pwh sendte dette med sin computer:

> Er det ikke overkill med sådan et bideærme til
> sådan nogle små hunde,
> en tyk trøje må værer rigeligt
Bare arme

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 24-10-10 19:48

> Pwh sendte dette med sin computer:

> Bare arme
>
> --
> Mvh John
> www.wordpresstema.dk

Jeg forstår heller ikke, at figuranterne absolut vil have ærme på, folk er
pivede nu om dage.

For sådan et par småhunde som vores, der dårligt nok har tænder i munden,
burde en let skjorte jo være rigeligt.

Det er en skam, I to bor så langt væk, ellers ville I jo helt sikkert gerne
være figuranter for vores skødehunde.

Hilsen
Jytte

Fra : jopa

Dato : 24-10-10 20:25

JB udtrykte præcist:

> Det er en skam, I to bor så langt væk, ellers
> ville I jo helt sikkert gerne være figuranter for
> vores skødehunde.

Ingen problem, har såmænd været figurent for
rigtige* hunde mange gange

*over 50kg ^^

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 24-10-10 20:34

> JB udtrykte præcist:

> Ingen problem, har såmænd været figurent for rigtige* hunde mange gange

> [...]

Husk det er uden ærme for de små hunde.

Hilsen
Jytte

Fra : Pwh

Dato : 24-10-10 20:41

JB, skrev:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Husk det er uden ærme for de små hunde.

Jeres puslinger ville bare knække deres små tænder på
Johns og mine stålhårde armmuskler

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-10-10 10:30

> Jeres puslinger ville bare knække deres små tænder på
> Johns og mine stålhårde armmuskler
>
> /Jens

Min brugte da ikke tænder, den havde da lært at bokse )

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 25-10-10 16:23

Benny Mortensen, skrev:

> Min brugte da ikke tænder, den havde da lært at bokse )

Balder er mere til brydning, han har allerede lært at udnytte sin vægtfordel

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-10-10 10:02

> Balder er mere til brydning, han har allerede lært at udnytte sin
> vægtfordel
>
> /Jens

Den fordel ville nok komme til at virke lidt omvendt, mod min udgave
af Mike Tyson & Evander Holyfield, samlet i 110 Kg Sct. Bernhard.
En lab derfra, og man så sol & måne, og en helvedes masse stjerner )

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 26-10-10 20:38

Benny Mortensen, skrev:
> [...]
> af Mike Tyson & Evander Holyfield, samlet i 110 Kg Sct. Bernhard.
> En lab derfra, og man så sol & måne, og en helvedes masse stjerner

Her i huset lægger vi ikke sammen, Balder vejer som ½ år gamel 38 kg,
ved ikke hvad han ender på, ægte rottemuskler, ikke et gram fedt )

/Jens

Fra : JB

Dato : 25-10-10 20:57

> Jeres puslinger ville bare knække deres små tænder på
> Johns og mine stålhårde armmuskler
>
> /Jens

Ja ja det er vist ønsketænkning, nettet er taknemligt.

Hilsen
Jytte

Fra : jopa

Dato : 24-10-10 21:02

JB formulerede spørgsmålet:

> Husk det er uden ærme for de små hunde.

Jeps og ham her kræver jernrustning
http://jp-web.dk/kysmig.jpg

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-10-10 17:46

> JB formulerede spørgsmålet:

> Jeps og ham her kræver jernrustning
> http://jp-web.dk/kysmig.jpg

Sidder han og griner ad ejeren?

flyverskjul!!!!!!!

--
Uffe Bærentsen

Fra : jopa

Dato : 25-10-10 19:31

Uffe Bærentsen frembragte:

> Sidder han og griner ad ejeren?

Det gør han tit, og svarer igen også :D

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 25-10-10 20:58

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad hjælper tænderne, når han render, når man siger bøh til ham.

Hilsen
Jytte

Fra : jopa

Dato : 25-10-10 21:58

JB udtrykte præcist:

> Hvad hjælper tænderne, når han render, når man
> siger bøh til ham.
Du skal være meget velkommen Jytte jeg gir en kop
kaffe og transport til skadestuen lol

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 26-10-10 04:53

jopa, skrev:
> JB udtrykte præcist:

> Du skal være meget velkommen Jytte jeg gir en kop
> kaffe og transport til skadestuen lol

Med en Rotte ville det jo værer transport til lighuset

/Jens

Fra : JB

Dato : 26-10-10 06:43

> Med en Rotte ville det jo værer transport til lighuset
>
> /Jens

Fælles for hyænekameler og rotter er, at de er alt for tunge til at have på
skødet, selvom de selv tror, de er skødehunde.

Så jeg nøjes med mine små skødehunde, som I selvfølgelig er velkomne til at
lægge arm til.

Men jeg har da heldigvis nogen barske dværgpinschere til at passe på i disse
tider.

Hilsen
Jytte

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-10-10 10:04

> [...]
> at lægge arm til.
>
> Men jeg har da heldigvis nogen barske dværgpinschere til at passe på i

Sig mig, har i ikke set Beverley Hills Chihuahua

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 26-10-10 20:47

JB, skrev:

> Fælles for hyænekameler og rotter er, at de er alt for tunge til at
> have på skødet, selvom de selv tror, de er skødehunde.

Det har du så ret i Jytte
Balde kan ikke forstå at jeg ikke vil have ham op på skødet mere,
han tror stadig han er på schæferstørrelse )

På den anden side kunne jeg godt på sigt tænke mig at jeg fik et
hjemmerøveri eller et overfald, bare for at se hvordan vufferne vile reagerer.
Pt vil Balde self ikke gører andent end at logrer, der må jeg stole på Angel.
Men vil tro når Balde bliver voksen at han vil forsvarer hus og hjem skønsesløst,
men det vil tiden vise

/Jens