Bredbånd 3G udbyder søges
Fra : Michelin

Dato : 22-10-10 01:16

Hvilket selskab har de bedste begingelser på USB sim/mobil bredbånd.

Jeg vil gerne betale en meget høj pris enten pr MB eller pr døgn uden
begrænsning på forbruget.
Men jeg vil ikke betale i perioder jeg ikke bruger det. Heller ikke
abonnement eller administrations omkostninger med en pr måned pris.
Klippekort løsninger tager også et klip eller gebyr selv om man eks ikke
bruger det i en eller flere måneder.
Hvem kan tilbyde mig en bredbåndsforbindelse der ligner mest det jeg søger ?
Mvh M.H

Fra : Sørensen

Dato : 22-10-10 07:16

"Michelin" skrev .

> [...]
> døgn uden begrænsning på forbruget.
> .
> Hvem kan tilbyde mig en bredbåndsforbindelse der ligner mest
Måske fullrate, 9 kr. måned og mellem 30 og 50 øre pr mb. alt
efter hvor mange penge du sætter ind af gangen, det koster jo
godt nok 9 kr. md. men det er da til at komme over.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-10-10 13:28

Sørensen wrote:

> Måske fullrate, 9 kr. måned og mellem 30 og 50 øre pr mb. alt efter hvor
> mange penge du sætter ind af gangen, det koster jo godt nok 9 kr. md.
> men det er da til at komme over.

Oister har et TankOp produkt (hedder det vist) med betaling per dag.

--
Jesper Lund

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 23-10-10 02:02

Michelin <har@ingen.dk> wrote:

<snip>

> Hvem kan tilbyde mig en bredbåndsforbindelse der ligner mest det jeg søger ?
> Mvh M.H

TDC - Bredbånd2Go Cash
3 - Tank&Surf
Oister - Tank Op (bruger 3's net/master)

Ingen ab, betal online med Dankort for 1 dag, 3 dage (TDC), 1 uge eller
1 måned.

Check priser på de respektiv hjemmesider.

--
Ikke ham på Facebook.