2 skærme
Fra : Mort1s1

Dato : 20-10-10 09:59

?Min, efterhånden lidt aldrende, Medion pc har 2 udgange på grafikkprtet, og
kan tilsyneladende bruges med 2 skærme - Nu er jeg kommet i besiddelse af 2
ens skærme, og har prøvet at tilslutte dem.
Selve opstarten går ok, Windows logoet kommer frem på begge særme, men
herefter går den ene skærm i sort - Hvad er det jeg skal gøre for at få
begge skærme til at køre samtidig?

Mort1s1

Fra : Mcwm

Dato : 20-10-10 11:23

Den 20-10-2010 10:59, Mort1s1 skrev:
> [...]
> Selve opstarten går ok, Windows logoet kommer frem på begge særme, men
> herefter går den ene skærm i sort - Hvad er det jeg skal gøre for at få

Det afhænger af, hvilken effekt du vil opnå... samme billede på begge
skærme eller udvidet skrivebord.

Hvilket grafikkort sidder der i?

Venligst
Mcwm

Fra : Mort1s1

Dato : 20-10-10 12:09

?
"Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> Det afhænger af, hvilken effekt du vil opnå... samme billede på begge
> skærme eller udvidet skrivebord.
>
> Hvilket grafikkort sidder der i?
>
> Venligst
> Mcwm

MEDION Radeon 9800XL

Fra : Mcwm

Dato : 20-10-10 12:19

Den 20-10-2010 13:09, Mort1s1 skrev:
> ?
> "Mcwm" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> MEDION Radeon 9800XL

Og effekten du vil opnå?

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-10 13:39

"Mort1s1" <sletmortensens@mailslet.sk> wrote in message
> [...]
> Selve opstarten går ok, Windows logoet kommer frem på begge særme, men
> herefter går den ene skærm i sort - Hvad er det jeg skal gøre for at få

Hvis du har win 7 så prøv at taste "<Windows Tast> P" , så kommer der nogle
muligheder. Det virker muligvis også i Vista, men ikke i XP.

Mvh Sven

Fra : Jens Petersen

Dato : 20-10-10 15:59

On Wed, 20 Oct 2010 14:38:46 +0200, "Sven Lindhardt"
<svt(snabela)lindhardt(dot)net> wrote:

>Hvis du har win 7 så prøv at taste "<Windows Tast> P" , så kommer der nogle
>muligheder. Det virker muligvis også i Vista, men ikke i XP.

Så bruger man bare at højreklikke på skrivebordet - virker i alle
versioner.
--
OV1A Jens

Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!