Skærm "toner" ned?
Fra : ERLO

Dato : 19-10-10 12:41

Hej Gruppe

Jeg har lidt spørgsmål om Ubuntu efter opgradering fra 10.04 til 10.10.

Efter at jeg har installeret Ubuntu 10.10 er min skærm begyndt at tone
ned i lysstyrken når jeg aktiverer et program - efter et kort tidsforløb
er alt normalt. Blot synes jeg at systemet kører langsommere.
Hvad er galt.?

En anden ting som jeg har bemærket er at swappartitionen er væk og
erstattet af noget andet?

Xorg.conf er erstattet af xorg.conf.failsafe

Er alt dette helt OK eller er det tegn på at der mangler ram?.

Mvh. Ernst L..

Fra : Leif Neland

Dato : 19-10-10 13:07

Den 19-10-2010 13:40, ERLO skrev:
> [...]
> ned i lysstyrken når jeg aktiverer et program - efter et kort tidsforløb
> er alt normalt. Blot synes jeg at systemet kører langsommere.

Det er med vijle, det er for at vise, at programmet/systemet ikke svarer
(hurtigt nok).

Hvad der skal gøres, ved jeg ikke