Erfaring med Skyline?
Fra : Henning

Dato : 19-10-10 15:33

Hvad er jeres erfaring mht. de lovede 48 timers leveringstid, som
Skyline lover på deres hjemmeside?
Jeg bestilte i går omkring frokosttid, og fik med det samme en
bekræftelsesmail.
Nu er der gået 24 timer, og intet er sket endnu - ifølge deres
beskrivelse på http://www.skyline.dk/?pageID=5&ref=3&sub=1&id=1#f34
"Det gør vi for dig: Teknikeren sætter modtagerenheden op på dit hus –
på den side hvor signalet er bedst. Installationen inkluderer 25 meter
kabel (fra placeringen af modtagerenheden)"

Dvs. teknikeren skal ringe til mig i morgen tidlig, og lave en aftale
før middag, for at de kan overholde deres 48 timer? Eller blander jeg
noget sammen?

Jeg har ikke kontaktet deres support endnu, da telefonen lukker kl
16

Fra : Henning Lund

Dato : 19-10-10 16:42

Henning wrote:
> [...]
> blander jeg
> noget sammen?
>
> Jeg har ikke kontaktet deres support endnu, da telefonen lukker

Jeg sprang fra dem efter at have oplevet deres manglende support.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-10 17:44

On 2010-10-19 17:41:34 +0200, Henning Lund said:

> Jeg sprang fra dem efter at have oplevet deres manglende support.

Mht. til support. Jeg sendte to mails til edres kunderservice i weekenden.
Jeg mente det var fair nok, at de holdt fri lørdag/søndag, så jeg
regnede med et svar i løbet af mandagen. Her tirsdag aften, har jeg
endnu ikke modtaget så meget som en bekræftelse på, at de har modtaget
mine forespørgelser
--
Steen
http://bit.ly/9PqtQB

Fra : Henning

Dato : 22-10-10 20:46

On Tue, 19 Oct 2010 16:32:58 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Hvad er jeres erfaring mht. de lovede 48 timers leveringstid, som
>Skyline lover på deres hjemmeside?

Nu er der gået 4 døgn, absolut intet fra Skyline Opgav at vente i
telefonen da der var gået 15 minutter....