så er EU på banen med nye regler
Fra : Peter Z

Dato : 15-10-10 13:25

Fra : Hekto

Dato : 15-10-10 08:32

On 15 Okt., 14:24, "Peter Z" <p...@privat.dk> wrote:
> http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/automotive/files/com-2010-542_...

Jamen indse nu, at man kan ikke hve områder helt uden reguleringer
eller direktiver! EU-embedsmændene skal jo lave noget, så de vil hele
tiden komme med forslag om nye direktiver på de områder hvor der ikke
har været reguleret før. Det vil ALDRIG få en ende.

--

/Hekto

Fra : Grunnet

Dato : 15-10-10 17:31

"Peter Z" <pzn@privat.dk> skrev i meddelelsen
> http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/automotive/files/com-2010-542_da.pdf

Og hvad er det så lige du vil fortælle med dette link ?
Du forventer vel ikke at vi alle vil nærlæse disse 106 sider.
Hvis du kunne fortælle lidt om, hvad der er skidt og også gerne hvad der er
godt i denne forordning i forhold til de regler der er idag, kunne det være
et udemærket grundlag for en diskussion her i gruppen. Men et link til 106
sider forordning uden nærmere forklaring giver - iflg. min opfattelse -
ingen mening.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Jante

Dato : 15-10-10 17:58

"Grunnet" skrev:

> [...]
> kunne det være et udemærket grundlag for en diskussion her i gruppen.
> Men et link til 106 sider forordning uden nærmere forklaring giver -

Betragt det som en servicemeddelelse til interesserede, giver det
mening?
At du ikke gider læse, kan du ikke klandre OP for; der er ingen
læsetvang.
Dit mavesure indlæg giver ingen mening - kun støj.

/Jan

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 15-10-10 20:06

"Jante" <adressen@er.invalid> writes:

> [...]
> læsetvang.
> Dit mavesure indlæg giver ingen mening - kun støj.

Så skulle vi til at poste 'servicemeddelelser' med links til samtlige
forslag som kommer fra EU, Borgen, Vejdirektoratet osv?

Nej, vel.

Hvis OP mener at netop dette forslag fra EU-kommissionen er så
interessant at det er værd at poste linket her, så er det ved fordi OP
har læst forslaget og derfor kan bruge bare 60 sekunder på at opsummere
hvorfor vi andre bør læse det!

Jeg kunne vælge at afslutte med samme linie som dig, men det vil jeg
afholde mig fra.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)