Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fjernbetjening Olympus E620
Fra : Børge Larsen

Dato : 15-10-10 06:54

Hej!
Jeg har Olympus E620. Jeg har brug for at vide hvordan en fortrådet
fjernbetjening er tilsluttet ved USB stikket. Olympus har ikke kunnet/
villet oplyse hvordan tilslutningen sker, om referancen er til minus
eller plus. Jeg er nervøs for at ødelægge kameraet derfor har jeg brug
for denne oplysning. Hvem kan hjælpe? gerne mail til bl@bazic.dk.

På forhånd tak.

Børge Larsen

Fra : Lis Thomsen

Dato : 17-10-10 03:28

Hej,
Jeg er ikke klar over hvad du mener med "fortrådet", men jeg har sådan
en her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15817 til mit e-510
og den virker fint når jeg har den i usb-tilslutningen.

Fra : Børge Larsen

Dato : 17-10-10 10:34

On 17 Okt., 11:28, Lis Thomsen <lthom...@gmail.com> wrote:
> [...]
> en her:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15817til mit e-510
> og den virker fint når jeg har den i usb-tilslutningen.

Fortrådet er det modsatte af trådløs.
H vor har du købt den og hvad er prisen??
På forhånd tak for svar.

Børge

Fra : Cowgirl

Dato : 17-10-10 10:40

On 17 Okt., 18:34, Børge Larsen <merianve...@gmail.com> wrote:

> Hej!
> Fortrådet er det modsatte af trådløs.
> H vor har du købt den og hvad er prisen??
> På forhånd tak for svar.
>
> Børge

jeg købte via det link jeg har lagt ind, den kostede ca. 30 kr. inkl.
porto og kom ca. 10 dage efter jeg havde bestilt.

Fra : Cowgirl

Dato : 17-10-10 10:43

On 17 Okt., 18:39, Cowgirl <cowgirlph...@gmail.com> wrote:

> jeg købte via det link jeg har lagt ind, den kostede ca. 30 kr. inkl.
> porto og kom ca. 10 dage efter jeg havde bestilt.

Ser lige jeg har svaret via en anden profil, men Lis Thomsen og
Cowgirl er samme person (Jeg har flere google-mails)