Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program
Fra : Snillet

Dato : 15-10-10 07:15

Hej

Leder efter et program, der kan blande billeder i en mappe..
Som ændrer billedet filnavne tilfældigt.
Jeg har en fotoramme til at se billeder.
Men ikke ønsker ikke at dem blive vist i orden, uden mere tilfældigt

Jeg hober det kan finnes.

Fra : emjeppesen

Dato : 15-10-10 11:52

Snillet skrev:

>Jeg har en fotoramme til at se billeder.
>Men ikke ønsker ikke at dem blive vist i orden, uden mere tilfældigt

Du kan vel få fotorammen til at vise dem i tilfældigt orden. Det kan
min ramme i alle tilfælde indstilles til.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-10 12:07

Hvorfor sætter du så ikke bare din fotoramme til tilfældig (random)
visning?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Martin [6000]

Dato : 15-10-10 13:17

> Leder efter et program, der kan blande billeder i en mappe.. Som ændrer
> billedet filnavne tilfældigt. Jeg har en fotoramme til at se billeder.
> Men ikke ønsker ikke at dem blive vist i orden, uden mere tilfældigt

Kan din billederamme ikke det?

> Jeg hober det kan finnes.

Det gør det ihvertfald.

pyrenamer kan varmt anbefales.
http://www.infinicode.org/code/pyrenamer/

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."