Bedst til prisen?
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-10 16:51

Jeg har i øjeblikket en 10/1-linie fra Telmore, men har set at Telia
tilbyder samme hastighed til 199,- månedligt. Nogen der har et overblik
over priserne - hvor man evt. kan få det billigere?
Jeg har ikke mulighed for Stofanet etc.
--
Steen
http://bit.ly/9PqtQB

Fra : Sørensen

Dato : 15-10-10 17:06

<Steen> skrev

.. Nogen der har et overblik
> over priserne - hvor man evt. kan få det billigere?
> Jeg har ikke mulighed for Stofanet etc.

fullrate 199 m telefoni
skyline 179-

vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-10 22:18

On 2010-10-15 18:06:16 +0200, Sørensen said:

> <Steen> skrev
>
> . Nogen der har et overblik
>>
> fullrate 199 m telefoni
> skyline 179-
>
> vh.
> Sørensen

Jeg synes der har været en del skrækhistorier om Skyline. Er det
stadigvæk noget skidt?
--
Steen
http://bit.ly/9PqtQB

Fra : Sørensen

Dato : 16-10-10 08:22

<Steen> >
> Jeg synes der har været en del skrækhistorier om Skyline. Er
> det stadigvæk noget skidt?
> --

Jeg turde ikke binde an med dem, men nu gik spørgsmålet kun på
prisen

vh.
Sørensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 16-10-10 08:51

On 15-10-2010 23:18, Steen wrote:

> Jeg synes der har været en del skrækhistorier om Skyline. Er det
> stadigvæk noget skidt?

Jeg har haft Skyline i vel 3 mdr. nu, og det har fungeret tilfredsstillende.

Karl Erik.

--
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-10 09:29

On 2010-10-16 09:51:22 +0200, Karl Erik Christensen said:

> Jeg har haft Skyline i vel 3 mdr. nu, og det har fungeret tilfredsstillende.
>
> Karl Erik.

De har et tilbud til 14,- ekstra om måneden, hvor de sender trådløst
internet ind i hytten.
Nogen der ved hvordan det rent praktisk fungerer - slipper man så helt
for diverse grej indendørs?
--
Steen
http://bit.ly/9PqtQB

Fra : OBS

Dato : 16-10-10 10:20

Den 16-10-2010 10:29, Steen skrev:
> De har et tilbud til 14,- ekstra om måneden, hvor de sender trådløst
> internet ind i hytten.
> Nogen der ved hvordan det rent praktisk fungerer - slipper man så helt
> for diverse grej indendørs?

Ikke helt. Du får blot mulighed for at bruge den trådløse del af den
kombinerede modem/router-enhed som du får leveret fra Skyline.

/Ole.
--
* Filter i adressen *

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 16-10-10 19:09

On 16-10-2010 11:20, OBS wrote:

> Ikke helt. Du får blot mulighed for at bruge den trådløse del af den
> kombinerede modem/router-enhed som du får leveret fra Skyline.
>

> /Ole.

Jeg har koblet en router med trådløs ssid på min grimme Skyline
modtager, så det funker fint.
Eneste anke er, at jeg stadig ikke kan få min Viptel ip-telefoni til at
fungere.

Karl Erik.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-10-10 15:49

"Steen" skrev i meddelelsen

> Jeg synes der har været en del skrækhistorier om Skyline. Er det stadigvæk
> noget skidt?

Jeg har kørt skyline i over 1 år nu, jeg har aldrig nogen sinde haft
problemer. Hastighedsændringer tager få minutter, hvis man ringer og ændrer.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-10-10 17:28

"Steen" skrev i meddelelsen
> Jeg har i øjeblikket en 10/1-linie fra Telmore, men har set at Telia
> tilbyder samme hastighed til 199,- månedligt.

Det har Fullrate også - og de kører på Tdc's net ligesom Telmore.

Jan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-10-10 17:58

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev :

>Det har Fullrate også - og de kører på Tdc's net ligesom Telmore.

Det gør Telia vel også, det er adsl.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Jean

Dato : 15-10-10 21:53

"Kerim Ellentoft" skrev:
> Det gør Telia vel også, det er adsl.

Ikke helt. Telia har deres eget udstyr på TDCs centraler, så vidt jeg har
forstået. Jeg kender et par stykker, som prøvede Telia... efter de begge
havde været TDC-kunder. De endte begge med at skifte retur til henholdvis
TDC og Fullrate, og så stoppede deres stabilitetsproblemer.

Mvh Jean.

Fra : Chano Andersen

Dato : 17-10-10 22:45

Den 15-10-2010 22:52, Jean skrev:
> Ikke helt. Telia har deres eget udstyr på TDCs centraler, så vidt jeg
> har forstået. Jeg kender et par stykker, som prøvede Telia... efter de

Jeg kunne forstille mig, at det er med Telia, som med alle de andre.
Hvis de selv har udstyr på din central, så bruger de det, ellers køber
de enten en BSA eller EBSA forbindelse fra TDC, som gør at du er koblet
på TDC's udstyr til nærmeste sted hvor Telia selv har udstyr placeret.

- Chano Andersen