Nyeste Steven Seagal på BD/DVD?
Fra : Steen

Dato : 12-10-10 16:06

Hej
Hvilken film med SS er senest kommet på BD/DVD?
Jeg så for nyligt en 2009-film med ham på DR HD, men er der ikke kommet
noget med ham siden?
--
Steen
Screw down a little bit the expectations (Kilde: Richard Møller Nielsen)

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-10-10 16:34

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> --
> Steen
> Screw down a little bit the expectations (Kilde: Richard Møller Nielsen)

Jeg søgte på ham på Moviezoo, hvor der kom en masse dvd'er frem med ham.

Det ser ud til at den sidste på DVD er "The Keeper" fra 2009.

http://www.moviezoo.dk/film/soeg/steven%20seagal/0

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-10-10 16:38

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i meddelelsen
> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

> Det ser ud til at den sidste på DVD er "The Keeper" fra 2009.

Det var så ikke helt rigtigt. Der er bl.a. også "Machete" fra 2010.

Jer kan personligt selv bedst lide ham i "Kapring"-filmene, og "Out for
justice" + flere andre.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-10-10 18:22

Tove Krieger <missminimiv@dk.invalid> wrote:

> [...]
> >

> Det var så ikke helt rigtigt. Der er bl.a. også "Machete" fra 2010.
>
> Jer kan personligt selv bedst lide ham i "Kapring"-filmene, og "Out for

Det er gået jævnt ned ad bakke med Stevens film siden Nico. Der er dog
en række perler i blandt de første 10 og så måske en enkelt eller 2
blandt hans seneste.

Jeg er imidlertid stor fan og har næsten alle hans film. Selv i de
dårlige er han god til at blive sur og dele øretæver ud.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Steen

Dato : 12-10-10 22:13

> [...]
>
> Jeg er imidlertid stor fan og har næsten alle hans film. Selv i de
> dårlige er han god til at blive sur og dele øretæver ud.

Den jeg så for nogle dage siden på DR HD var Driven To Kill. En B-film,
der ikke engang var god i HD

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-10-10 04:26

Den 12-10-2010 17:38, Tove Krieger skrev:

> Jer kan personligt selv bedst lide ham i "Kapring"-filmene,

er det ikke the cook (kokken ved ikke hvordan det staves) men jo den er
go jeg mener den er fra 92

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-10-10 21:25

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> er det ikke the cook (kokken ved ikke hvordan det staves) men jo den er
> go jeg mener den er fra 92

Jo, den er rigtigt nok fra 92. Casey Ryback er kok (tidligere jægersoldat)
på verdens største atomkrigsskib som bliver forsøgt kapret. Filmen hedder
"Kapring På Åbent Hav" (Under Siege). En fantastisk spændende film. Jeg tror
at jeg har set den 10 gange, hvis det kan forslå. "Kapring I Høj Fart" er nu
heller ikke helt ringe.

Fra : Mr. D

Dato : 31-10-10 21:36

"Steen" skrev i meddelelsen news:1jq9e3i.o7b69ox4ypqzN%isteen@gmail.com...

Hej
Hvilken film med SS er senest kommet på BD/DVD?
Jeg så for nyligt en 2009-film med ham på DR HD, men er der ikke kommet
noget med ham siden?

Born to raise hell 2010
simon