Masser af film gratis fra TV1000 hos Youse~
Fra : Peter Olsen

Dato : 09-10-10 16:28

Hvis du er Yousee kunde, har et af deres kort og din PVR godt kunne
trænge til at blive fyldt god op med film, så er der godt nyt.
Yousee viser alle TV1000 kanalerne gratis her i Oktober måned, men som
nævnt, du skal have et af deres kort for at kunne se eller optage dem.

For alle andre der ikke har et kort er kanalerne stadig kodet.

Klik ind på TV1000's site, print deres program oversigter ud for hver
kanal, sæt krydser ved de film du bare skal have og record løs

--
Peter Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-10 11:20

"Peter Olsen" <f@lask.com> wrote in message
> [...]
>
> Klik ind på TV1000's site, print deres program oversigter ud for hver
> kanal, sæt krydser ved de film du bare skal have og record løs

Tak for info -:)

Fra : Peter Olsen

Dato : 10-10-10 15:15

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> wrote in

> "Peter Olsen" <f@lask.com> wrote in message

> Tak for info -:)

Det var så lidt, bare lidt tillægs info.
Du kan kun se dem gratis frem til den 29'ende opdagede jeg.

Eneste minus: Nul Dolby Digital 5.1 lyd i de film de viser på de få
kanaler af dem der faktisk har AC3 lyd, her får man dem også kun med
Dolby Digital 2.0, i hvertfald hos Yousee.
Ret svagt når man har taget klørerne i en film som Surrogates.

--
Peter Olsen