Søges: Gammel rulleplotter
Fra : Leif

Dato : 06-10-10 16:39

Skal bruge sådan en til et projekt - udseende ligegyldigt,
bare den virker nogenlunde og kan afhentes u/b.
Helst vest for Storebælt.
Serielt eller parallelt tilslutning.
Gerne på mail: lp@siemens.com
Mvh, Leif

Fra : Hauge

Dato : 06-10-10 17:15

Leif skrev:
> Gerne på mail: lp@siemens.com

Tag et kik på http://usenet.dk og se efter hvilke grupper der findes
*udover* dem du har postet i, der er stadig nogle enkelte grupper du
*ikke* har spammet i, men du kan stadig nå det.

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 07-10-10 05:33

Den 06-10-2010 18:14, Hauge skrev:

> [...]
> *udover* dem du har postet i, der er stadig nogle enkelte grupper du
> *ikke* har spammet i, men du kan stadig nå det.

Nix.

Det er ganske udmærket at gøre opmærksom på uskikke og uheldig adfærd,
men hvor ville jeg dog ønske,
at i fra "Netpolitiet" kunne udtrykke jer på en respektfuld måde uden
nødvendigvis at skulle opføre jer barnagtigt og krænkende.

De fleste gange, Netpolitiet rykker ud, er i til mere forstyrrelse end
den syndere, i kommer efter.

Bjarne

Fra : Max

Dato : 07-10-10 10:39

Hej Bjarne

> De fleste gange, Netpolitiet rykker ud, er i til mere forstyrrelse end
> den syndere, i kommer efter.

Og dem der altid skal råbe "netpoliti", de forstyrre ikke ?

Max

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 07-10-10 17:57

Den 07-10-2010 11:39, Max skrev:
> Hej Bjarne

> Og dem der altid skal råbe "netpoliti", de forstyrre ikke ?

Jeg beklager høfligst, hvis du føler dig forstyrret.
Det var ikke hensigten at gøre dig forstyrret.
Bare et ønske om at vi kunne tale pænere til hinanden.
Nu skal jeg ikke forstyrre dig mere.

Bjarne

Fra : Hauge

Dato : 07-10-10 18:09

Bjarne S Nielsen skrev:
> Bare et ønske om at vi kunne tale pænere til hinanden.

Du kender godt den med at stikke fingeren i jorden, før man bare
begynder at spamme en gruppe, ikke? Det tror jeg bare ikke trådstarteren
gør.

Mvh Hauge

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 10-10-10 06:22

Den 07-10-2010 19:09, Hauge skrev:

> Du kender godt den med at stikke fingeren i jorden, før man bare
> begynder at spamme en gruppe, ikke? Det tror jeg bare ikke trådstarteren
> gør.

Personligt ville jeg næsten have forståelse for, at rigtige spammere
blev behandlet med insektgift eller raketter.

Man er spammer, hvis man bevidst masseudsender uønsket post. Ikke hvis
man tager fejl af, hvor man kan tillade sig at poste et enkelt indlæg i
en nyhedsgruppe.

En aggressiv og krænkende tone har sjældent pædagogisk virkning, men
fører oftere til konfrontation.

Bjarne

Fra : emjeppesen

Dato : 10-10-10 07:10

Bjarne S Nielsen skrev:

>Man er spammer, hvis man bevidst masseudsender uønsket post.

Netop.
....og så er den ged vist barberet.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Leif

Dato : 06-10-10 17:47

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen
> Skal bruge sådan en til et projekt - udseende ligegyldigt,
> bare den virker nogenlunde og kan afhentes u/b.
> [...]

Hej Hauge:

Hvad er det du ikke forstår?

Umiddelbart har jeg sendt til NGer der har med edb at gøre
- samt til en enkelt, der har med salg at gøre.

Hvad er der forkert i dette?

Mvh, Leif

Fra : Hauge

Dato : 06-10-10 18:14

Leif skrev:
> Hvad er det du ikke forstår?

Tydeligvis er det dig der ikke forstod et hint, endda med link til det
sted hvor gruppernes brug er omtalt.
Prøv at kikke der, for hvis du spammer så mange grupper på én gang, så
bliver du ret hurtigt buuuhet ud.

> Umiddelbart har jeg sendt til NGer der har med edb at gøre

Ja netop, dem alle.

> - samt til en enkelt, der har med salg at gøre.

Det er reelt også kun salgs-grupperne der er den eneste rigtige.

> Hvad er der forkert i dette?

http://usenet.dk

FUT: dk.admin.netikette hvilket betyder at svar hertil kommer der, og
det er det eneste sted den snak hører til, og ignorerer du det, så gider
jeg ikke svare dig igen, så kan og vil du ikke hjælpes.

/Hauge

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-10-10 18:43

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen
> Umiddelbart har jeg sendt til NGer der har med edb at gøre
> - samt til en enkelt, der har med salg at gøre.
> Hvad er der forkert i dette?

Hvis du læser lidt på www.usenet .dk vil du finde ud af, at det ikke er
velset at poste i en masse grupper - både relevante og ikke relevante -
og hvis man alligevel skulle have en fornuftig grund til det (og det er
der ikke i dette tilfælde), så sætter man follow up til den mest
relevante, så diskussionen kommer til at foregå der.

Da gives væk også er en form for for handel, så er det kun
arkedsgrupperne, der er relevante - andre steder er det spam.

Og det er kun relevant i en dk.marked.privat gruppe og det er

Jeg sætter også en fut til dk.admin.netikette da denne diskussion hører
til der

Jan