The A-Team (2010)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-10-10 15:45

http://www.imdb.com/title/tt0429493/

ja nu fik jeg den da set - dvs jeg tabte interessen ret hurtigt så jeg
har nok mere hørt ind set den og det skal den have den har sgu go lyd og
jeg tviler ikke på der er mange der vil få en go film oplevelse ud af
den - men jeg er ikke en af dem

Den er kedelig og konceptet siger mig ikke noget ...

Fandt en Dansk film

Attentat 1980 <http://da.wikipedia.org/wiki/Kategori:Film_fra_1980>

http://da.wikipedia.org/wiki/Attentat_%28film%29

Den er faktisk skide go - der er hele den gamle garde fra matador og
huset på Chr også de "nye" som Tommy Kenter og den slags

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-10-10 19:18

Bo M. Mogensen wrote:

> Fandt en Dansk film
>
> Attentat 1980 <http://da.wikipedia.org/wiki/Kategori:Film_fra_1980>
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Attentat_%28film%29

En film med en interessant afslutning i disse war-on-terror tider.

--
Jesper Lund