Og så til det lidt mere alvorlige...
Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-10 08:02

Donk har i et lille stykke tid, haft problemer med sine nyrer, hvilket
gjorde at han prøvede ihærdigt på at tømme vandværket, hvilket igen
resulterede i, at han ikke var specielt vandtæt, så der uanset hvor han
befandt sig, af og til løb en del vand ud af ham... Han blev endnu mere mor
fikseret end han tidligere har været, og det var ikke småting.... Og gik nu
stort set bare og tiggede godbidder.... Ellers noget, der slet ikke lå til
ham.... Hvilket så medførte, at hans muskelmasse svandt temmeligt meget
ind.... Forleden morgen, ville han så følge tøserne, i deres muntre jagt på
et rådyr... Men kom ret hurtigt, trebenet tilbage.... I går blev så vores
bange anelser bekræftet, at Donalds knæ, var totalt spoleret, og udsigten
til, igen at blive den hund vi kendte, var for at sige det mildt,
minimal.... Så i går, måtte vi tage den tunge beslutning, at stoppe hans
tidsregning...... Og selv om han plejer at snorke højlydt ved denne tid, må
jeg indrømme.... Her er Fandme tomt uden ham. Utroligt så meget, sådan et
møgkræ kan fylde.... Så Donald, hvil i fred, selv om det var en luksus du
aldrig undte os.... Din store, utroligt larmende, dejlige dreng.

M.V.H...Benny..

Fra : jopa

Dato : 05-10-10 08:41

Den 05-10-2010, skrev Benny Mortensen:
> [...]
> ham. Utroligt så meget, sådan et møgkræ kan
> fylde.... Så Donald, hvil i fred, selv om det var
> en luksus du aldrig undte os.... Din store,

Ja det er trist og underligt tomt. I det mindste
har du flere.

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-10 16:07

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Den 05-10-2010, skrev Benny Mortensen:
>
> Ja det er trist og underligt tomt. I det mindste har du flere.
>
> --
> Mvh John

Ja det er da altid en trøst, at huset ikke lige pludseligt er helt tomt.

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 05-10-10 19:44

Benny Mortensen, skrev:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja det er da altid en trøst, at huset ikke lige pludseligt er helt
> tomt.

Det hjalp mig meget at jeg havde Angel da Tyson døde,
mange salte tårer blev grædt ved hendes brede skuldre
Da hun så da jeg var kommet mig stadig viste tegn på sagn
måtte jeg jo købe Balledyret.
Hvilken gave, hun knurrede af han de første 2 uger,
nu nøjes hun med at slå ham ihjel på skrømt

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-10-10 05:37

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måtte jeg jo købe Balledyret.
> Hvilken gave, hun knurrede af han de første 2 uger,
> nu nøjes hun med at slå ham ihjel på skrømt

Tja, jeg går også og er lidt spændt på, hvad hun nu finder på... Om der skal
en ny ind... Som de par tøser så kan lystmyrde et par gange om dagen
Men ingen tvivl om, at de er lidt mærkede af hans forsvinden... Det er lige
som de sommetider lige stopper op, som vil de sige, kommer han ikke snart ?.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-10-10 05:43

> [...]
> måtte jeg jo købe Balledyret.
> Hvilken gave, hun knurrede af han de første 2 uger,
> nu nøjes hun med at slå ham ihjel på skrømt

Kom lige til at læse nedenunder, at Tyson også var 8 år...
Jeg ved ikke hvorfor jeg ville have ham gjort yngre....
Det var nok hvalpekuller

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 05-10-10 19:39

Benny Mortensen, skrev:
> [...]
> meget, sådan et møgkræ kan fylde.... Så Donald, hvil i fred, selv om
> det var en luksus du aldrig undte os.... Din store, utroligt

Kondolerer Benny
Ved side af det blegner mine probs.
Fik sgu tårerne frem hos mig da det mindede mig om min Tyson.

/Jens (som føler med dig)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-10-10 05:30

> Kondolerer Benny
> Ved side af det blegner mine probs.
> Fik sgu tårerne frem hos mig da det mindede mig om min Tyson.
>
> /Jens (som føler med dig)

Det er nok lidt svært at sige, at problemer blegner.... Man er jo nødt til
at leve dem ud.... Det er jo det forbandede ved sådanne møgkøtere... Man ved
jo, lige så glad man er, den dag de kommer... Lige så ulykkelig er man, den
dag de forsvinder. Men vi må jo regne med, at den tid vi får lov til at have
dem.... Er det værd, ellers var vi vel holdt op med sådanne tossestreger...
Jeg syntes da, det måtte være værre for dig... Donald var da trods alt 8 år,
hvor Tyson jo var en hel del yngre. Og Hovawarten, er jo ikke helt fri for
indbyggede problemer... Så man ved jo allerede fra dag 1, at der langfra er
nogen garanti for, at hunden dør af alderdom. Den har jo alle Gravhundens
muligheder for dårlig ryg, som jo så kun forværres, ved at den også er
langbenet.... Så jeg ved sgu ikke, 8 år, for en aktiv skibasseralle af hans
slags.... Det er måske slet ikke så ringe endda.... Og hvis man så tager i
betragtning, at han vel ikke sammenlagt, har været alene hjemme i 100 timer,
de sidste 6½ år... Det er jo den tid, mange andre hunde er alene hjemme på
14 dage, så tror jeg man må sige... Han havde levet et fuldt hundeliv....
Men så på den anden side, det er jo også det, der gør det så svært, for de
kommer jo helt ind under huden på en, og man er bare så vant til, at rækker
man hånden ned, får man fat i snuden.... Jamen det er jo det, der er så
forbandet afslørende... Somme tider lyder vi som nogle, der spiser børn til
morgenmad, og så tuder vi over en hund ...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-10-10 21:46

Den 05-10-2010 09:02, Benny Mortensen skrev:
> SÃ¥ Donald, hvil i fred

Det var Blackies far, ik?

Var li ude å se på det ene billede du sendte; de ligner sq hinanden på
en prik, de to - bortset fra at Blackie er en mindre udgave af sin far -
trods tilvækst de senere år.

Kondolerer!

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-10 05:10

> [...]
>
> Var li ude å se på det ene billede du sendte; de ligner sq hinanden på en
> prik, de to - bortset fra at Blackie er en mindre udgave af sin far -

Hej Hans

Jo det er korrekt...

Takker

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-10-10 10:05

Den 07-10-2010 06:09, Benny Mortensen skrev:

> Jo det er korrekt...
>
> Takker

Ok; Zofia var også påvirket af at han ikke blev ældre... :-/

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-10 10:54

> Ok; Zofia var også påvirket af at han ikke blev ældre... :-/
>
> --
> Med venlig hilsen Hans
> www.zofiaoghans.dk

Tja, det har nok været hans gennem et stykke tid, nedsatte aktivitet... På
grund af de dårlige nyrer, som havde gjort ledbåndene svage, så en så
pludselig og voldsom acceleration, var mere end de kunne klare.... Og ingen
af de muligheder der så var, syntes vi ikke lød tiltalende, hverken for os,
eller Donald.

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-10-10 20:36

Den 07-10-2010 11:54, Benny Mortensen skrev:
> [...]
> af de muligheder der så var, syntes vi ikke lød tiltalende, hverken for os,

Nej, vi fravalgte osse operation da Blackies forgænger blev syg.

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk