Balderpral :-))
Fra : Pwh

Dato : 03-10-10 20:06

Fra turen i dag.

På lortestien kom der pludselig en hvalp i Balderfarver rendende med ejerene halsende efter.
Det var så en Lab/Rottehan på 6 mdr, de var dybt rystede over hvor robust Balder var i
forhold til deres, vil tro den var 10kg mindre end Balder, han er kun 5 mdr.

Nå, men vi fulgtes ned til Engen og drengende legede fint sammen på vejen derned.
De var så nød til at give deres halsbånd på da vi skulle forbi legepladsen,
der har jeg lært Balder ikke at rende ind, så han gik løs.
Så snart de slap deres hvalp rendte den straks hen til nogle børn,
Balder blev pænt hos mig som han fik besked på.
De var ret misundelige på hvor rolig og lydig han er

Lidt senere mødte vi en voksen netto-hund der absolut skulle springe op på Balder,
jeg ville ikke blande mig, han må lærer at klarer sig selv.
Han fik da også javet den liderlige møgkøter væk, ret sjovt at se

Sidst mødte vi hans legekammerat, en Duck-tolling retriver på ca samme alder,
den leger ret vildt og har en del temperament, nogle vil slet ikke lade deres hvalpe
lege med den siger ejeren, Balder synes bare den lille orm er sjov
Da balder på et tidspunkt sætter sine 33kg på Puma bliver den rigtig hidsig,
sjovt at se hvordan Balder bare brugte sin fede hvalpegump til at skuppe den væk.
På intet tidspunkt gad Balder hidse sig op, synes jeg er gode tegn.

Så jeg er jævnt godt tilfreds med hvordan han udvikler sig,
tror han bliver en hund lige efter mit hoved.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-10-10 07:53

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så jeg er jævnt godt tilfreds med hvordan han udvikler sig,
> tror han bliver en hund lige efter mit hoved.

He He

Måske skulle du snart åbne Damhusengens Hundeskole

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 04-10-10 15:26

Benny Mortensen, skrev:

> He He
>
> Måske skulle du snart åbne Damhusengens Hundeskole

Nej tak, foretrækker voksne hunde

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-10 07:44

> Nej tak, foretrækker voksne hunde
>
> /Jens

Jamen det bliver de, hvis du opdrager dem ordentligt...

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 04-10-10 14:43

Pwh:

> Så jeg er jævnt godt tilfreds med hvordan han
> udvikler sig,
> tror han bliver en hund lige efter mit hoved.

Det lyder da som om du er glad for den. Bare vent
til den kommer i lømmelalderen :oÞ

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-10-10 15:26

jopa, skrev:
> Pwh:

> Det lyder da som om du er glad for den. Bare vent
> til den kommer i lømmelalderen :oÞ

Ukendt begreb her i huset, sker kun for kvinder ved du

/Jens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-10-10 19:08

> Ukendt begreb her i huset, sker kun for kvinder ved du

Med al den tid som Angel og Balder er alene hjemme, så kan hun nok lære ham
et og andet

(så vidt jeg husker er Angel stadig af hunkøn)

--
Uffe Bærentsen

Fra : Pwh

Dato : 04-10-10 19:41

Uffe Bærentsen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Med al den tid som Angel og Balder er alene hjemme, så kan hun nok
> lære ham et og andet
>

> (så vidt jeg husker er Angel stadig af hunkøn)

Jeg mente at det kun var kvindelige hundeejere den slags overgik,
rigtige mænd har ikke hunde der kommer i lømmelalderen

Balder gjorde forøvrigt en Labejer nervøs på engen i dag,
så godt han skyndte sig at tage sin hvalp i snor da Balder nærmede sig.
Han spurgte mig om han var fredelig, fortalte ham så at han altså kun er
en hvalp på 5 mdr
Nå, det var hans også, så fik de lov til at tonse rundt.
Han skal hører meget bare fordi han allerede er på størrelse med en voksen hund
af mellemstørrelse

En anden pudsig ting.
Han er vokset ud af sit hvalpehalsbånd og bruger Angels gamle diodehalsbånd
der har en batteriholder på siden, mange har spurgt mig hvad det dog er for en tingst.
Fik forklaringen af en retriverejere idag som også spurgte, han troede nemlig at det
var sådan en støddims som sad der, måske en god ide
Gider ikke købe et rigtigt halsbånd til ham før han er udvokset, det bliver trods alt
for klodset at rende rundt med allerede.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 04-10-10 20:12

Pwh tastede følgende:

> Gider ikke købe et rigtigt halsbånd til ham før
> han er udvokset, det bliver trods alt
> for klodset at rende rundt med allerede.

En lyserød sløjfe ville dæmpe folks angst

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 04-10-10 20:29

jopa, skrev:
> Pwh tastede følgende:

> En lyserød sløjfe ville dæmpe folks angst

LOL, god ide.
Har faktisk set nogle ret ømme bling bling halsbånd på nettet,
kunne da værer en fed joke at udstyrer ham med sådan et når han bliver stor

OT
Jeg er ellers godt på vej til at blive smidt ud fra HG tror jeg, min (hade)fanskare vokser,
amatørbarferne kan ikke tåle at jeg kører lidt had på dem, det er ellers så sjovt

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-10 07:46

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Pwh tastede følgende:

> En lyserød sløjfe ville dæmpe folks angst
>
> --
> Mvh John
> www.johns-web.dk
> www.wordpresstema.dk

Og måske endnu mere, hvis Jens tog en hagesmæk på
Og måske en lille strikket hue, med tilhørende luffer..

Om ikke andet, ville de da blive et ØMT SYN )

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 05-10-10 08:38

Benny Mortensen formulerede spørgsmålet:

> Og måske endnu mere, hvis Jens tog en hagesmæk på
> Og måske en lille strikket hue, med tilhørende
> luffer..
>
> Om ikke andet, ville de da blive et ØMT SYN )

I forvejen render han rundt med sutsko altid

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 05-10-10 19:23

jopa, skrev:
> Benny Mortensen formulerede spørgsmålet:

> I forvejen render han rundt med sutsko altid

Faktisk tror jeg folk på vejen har vænnet sig til at se mig i joggingbukser
og sutsko når jeg går en lille træningstur med Angel.
Det gider jeg ikke klæde om for at gører.

OT
Det går fint fremad med Angel, hun er en sej tøs,
men har ikke helt forståelsen for at hun skal tage det ROLIGT.
Nå, måneden ud har doctoren sagt at hun skal gå korte ture,
så skal jeg selv vurderer hvor langt hun så kan gå.

De var helt vilde med at melde hende til deres nye waterwalk (nok godt),
hun fik en gratis prøvetur sidste uge, det passede ikke damen.
Var det ikke fordi hun var så lydig havde hun nægtet,
hun er glad for vand, men er vant til at hun kommer til vandet og ikke omvendt.
De tager så 300 kr for ? time for at jokke på det bånd, sikkert fint hvis det
ikke er en plage for hunden, men det er det for Angel så jeg vil nok droppe det.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 09-10-10 20:43

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Så jeg er jævnt godt tilfreds med hvordan han udvikler sig,
> tror han bliver en hund lige efter mit hoved.
>
> /Jens

Lidt længe siden jeg har været " forbi".

Jeg kan godt forstå du er tilfreds, han lyder til at have et rigtig godt
væsen.

Hanne/ som ikke tror det er en "løgner" denne gang

Fra : jopa

Dato : 09-10-10 21:26

Hm kom med følgende:

> Hanne/ som ikke tror det er en "løgner" denne
> gang

tror jeg

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Hm

Dato : 10-10-10 20:10

> Hm kom med følgende:

> tror jeg

Ja, John jeg er nok for godtroende

Hanne/ som ikke kun er sart og pivet men også godtroende :

Fra : Pwh

Dato : 11-10-10 20:28

Hm, skrev:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, John jeg er nok for godtroende

Få i jer nu en rigtig hund først
Balder legede med en han Labhvalp idag, den var en smule mindre end
ham så de passede jo fint fysisk sammen.
Spurgte til dens alder, den var 8 mdr gammel, Balder er 5½ mnd,
de blev lidt rystede

/Jens (som ikke er til lommehunde som feks bjæfere)

Fra : Hm

Dato : 12-10-10 19:29

> [...]
> de blev lidt rystede
>
> /Jens (som ikke er til lommehunde som feks bjæfere)

Jens, Nu er det jo netop rigtige hunde John og jeg har = Schæferhunde, og
ikke en halvfed Rotte
-------
Nej, John det var nok ikke en "løgner" men en "praler"

Hanne/ hvis´"rigtige hund" er meget træt efter dagens hårde arbejde med
ombygning

Fra : Pwh

Dato : 12-10-10 20:10

Hm, skrev:

> Jens, Nu er det jo netop rigtige hunde John og jeg har =
> Schæferhunde, og ikke en halvfed Rotte

Halvfed er knægten sgu ikke, kan se hans ribben på lang afstand
At han vejer som en voksen bjæfertæve som knap 6 mdr gammel
skal vel ikke lægges ham til last, forskellen på hunde og nipsgensstande

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-10-10 21:58

Pwh kom med følgende:

> Halvfed er knægten sgu ikke, kan se hans ribben
> på lang afstand

Der er lang vej til Milos kampvægt :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-10-10 23:00

jopa, skrev:
> Pwh kom med følgende:

> Der er lang vej til Milos kampvægt :')

Dream on

Fra : jopa

Dato : 13-10-10 11:07

Pwh:

> Dream on

Det skal ikke være fedt, men ren muskelmasse som
ved mig :oÞ

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk