Argh.... udbyder på tdc fibernet.
Fra : Svend

Dato : 02-10-10 07:58

Hej

Jeg har fået et brev fra jay.net, de gode dage er ovre

Prisen på mit abn. bliver sat op, hip hurra for tdc. Så er spørgsmålet
om man skal skynde sig at skifte udbyder til waoo eller noget andet.
waoo's intro tilbud på 30/30 er jo en ok pris, også selvom de sætter
prisen op med en hund.

Er der nogen der har waoo her på tdc fiber ?

Mvh
Svend

Fra : Svend

Dato : 04-10-10 08:02

On Oct 2, 3:57 pm, Svend <sven...@gmail.com> wrote:
> [...]
> om man skal skynde sig at skifte udbyder til waoo eller noget andet.
> waoo's intro tilbud på 30/30 er jo en ok pris, også selvom de sætter

Nå, man skal nok ikke regne med prisen på waoo efter nytår..

<http://www.computerworld.dk/art/101822/dansk-bredbaandschef-tdc-tager-
aagerpriser-for-fiber?a=fp_3&i=1>

Fra : Henning

Dato : 04-10-10 17:25

On Sat, 2 Oct 2010 06:57:33 -0700 (PDT), Svend <svendeh@gmail.com>
wrote:

> [...]
>om man skal skynde sig at skifte udbyder til waoo eller noget andet.
>waoo's intro tilbud på 30/30 er jo en ok pris, også selvom de sætter

Er du sikker på du kan vælge Waoo? Jeg har også det gamle Dong-fiber,
og kan nu vælge enten at betale ~70,- ekstra pr. måned eller sænke
hastigheden til 50 Mbit til den gamle pris.

Fra : Svend

Dato : 06-10-10 02:26

On Oct 4, 6:24 pm, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Er du sikker på du kan vælge Waoo? Jeg har også det gamle Dong-fiber,
> og kan nu vælge enten at betale ~70,- ekstra pr. måned eller sænke
> hastigheden til 50 Mbit til den gamle pris.

Næh, jeg er ikke sikker på noget som helst. Hvilken udbyder har du på
din fiber ?

Jeg kan se at tdc har skruet prisen op for upload overofr udbyderne.
Så nu er en af fibernet udbydernes fordele blevet handikappet i tdc's
område.

Men jeg skipper ikke min fiber af den grund, fiber rules

Men et /48 ip6 subnet vil være udemærket.
Mvh

Svend

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-10-10 09:38

On Wed, 6 Oct 2010 01:26:06 -0700 (PDT), Svend <svendeh@gmail.com>
wrote:

> Jeg kan se at tdc har skruet prisen op for upload overofr udbyderne.
> Så nu er en af fibernet udbydernes fordele blevet handikappet i tdc's
> område.

Ja, og TDC dropper per 01jan muligheden for mix-and-match. (Man skal
have alle tjenester fra samme udbyder, ikke fx Internet fra én og TV
fra en anden). Og de hæver fiberlejen fra 0,- til 99 hvis man har
3-play og 99 til 179, hvis man kun har en eller to tjenester.

> Men jeg skipper ikke min fiber af den grund, fiber rules

Ja, men TDC stinker. Nu har de monopol i området og sætter prisen
fuldstændig som det passer dem.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 06-10-10 13:23

On 10/06/2010 10:37 AM, Asbjorn Hojmark wrote:
> Ja, men TDC stinker. Nu har de monopol i området og sætter prisen
> fuldstændig som det passer dem.

Nu har jeg 100/100 hos jaynet; men fra 1/1 kan man højst få 100/10 -
endda til en højere pris.

Godt nok bliver det flatrate, men det har ikke så megen betydning for mig.

TDC fiber skulle jo nødig konkurrere med TDC kobber....

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Svend

Dato : 06-10-10 04:09

On Oct 6, 10:37 am, Asbjorn Hojmark <Asbj...@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
> 3-play og 99 til 179, hvis man kun har en eller to tjenester.

> Ja, men TDC stinker. Nu har de monopol i området og sætter prisen

Lad so se hvad der sker, og hvor lang tid er itst om at lave
afgørelser på området ? Waoo har vist allerede klaget.

Jeg kiggede på yousee's priser, men hvad skal man med en 50/5, det er
jo latterligt (og dyrt).

Jeg bliver hos jay.net med de priser de indtil videre har meldt ud, så
må jeg nøjes med en 50/10.

Mvh.
Svend

Fra : Svend

Dato : 06-10-10 06:16

On 6 Okt., 12:08, Svend <sven...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jo latterligt (og dyrt).
>
> Jeg bliver hos jay.net med de priser de indtil videre har meldt ud, så

Jeg fik priserne fra bolig:net, de er marginalt dyrere end jay.net.

Mvh.
Svend

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-10-10 22:14

"Svend" <svendeh@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

___

Hold nu op med at være tudefjæs - var det ikke TDC der nærmest forærer
superhurtig Internet væk i Sverige. Det skal da betales af danskerne!

Jeg er selv ved at flytte, har fået tilbudt 30/30 af Sydenergi til 168/268
uden tilslutningsafgift (der er kabel til soklen). Ringede til TDC, der
ville have 5.500 plus moms plus diverse bokse plus gravearbejde på egen
grund (som han kaldte det). Man skulle jo også se på prisen på længere sigt,
sagde TDC-sælgeren ... ROTFL

Jeg vælger så boksertv og Sydenergi ...

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Svend

Dato : 14-10-10 05:42

On 10 Okt., 23:13, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> [...]
> grund (som han kaldte det). Man skulle jo også se på prisen på længere sigt,

Tudefjæs ? øh, ikke forstået.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-10-10 21:11

wrote:
> [...]
> ville have 5.500 plus moms plus diverse bokse plus gravearbejde på egen
> grund (som han kaldte det). Man skulle jo også se på prisen på længere

===
Jeg mener .. smil mens du betaler for svenskernes billige
internetforbindelser leveret af TDC.