Film med Jesper Langberg, fra 1997-1999?, ~
Fra : jodleren

Dato : 01-10-10 06:48

Hejsa

Jeg søger information og navn på den film/tv-serie/hvadsomhelst, hvor
Jesper Langberg løber en nytårsaften igennem en gaden.
Gaden er i Tallinn i Estland. Optagelsen er sket i 1998 tror jeg.

Ved nogen hvilken film det kan være?

Filmen "Besat" fra 1999 kan være den, men der ikke meget information
om den på nettet, imdb, wikipedia eller youtube.

Sonnich

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-10-10 14:11

"jodleren" <sonnich@hot.ee> skrev i meddelelsen
[...]

Der er en nogenlunde beskrivelse af filmen "Besat" her på den danske
filmdatabase.

http://www.danskefilm.dk/

Det ser dog ud til at noget af den foregår i Rumænien, så det har jo ikke så
meget med Estland at gøre, men årstallet ser da ud til at passe nogenlunde.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jodleren

Dato : 02-10-10 03:49

On Oct 1, 3:47 pm, jodleren <sonn...@hot.ee> wrote:
> [...]
>
> Filmen "Besat" fra 1999 kan være den, men der ikke meget information
> om den på nettet, imdb, wikipedia eller youtube.

Det kan være: http://www.imdb.com/title/tt0249225/

problemet er, at der er en ny film med samme navn fra 2009, så det er
svært at finde noget om den gamle....

ved nogen noget?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-10-10 12:33

jodleren skrev:

> Det kan være: http://www.imdb.com/title/tt0249225/
>
> problemet er, at der er en ny film med samme navn fra 2009, så det er
> svært at finde noget om den gamle....
>
> ved nogen noget?

Plakat og et par billeder her:
http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=29468

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : jodleren

Dato : 24-10-10 08:39

On Oct 2, 2:33 pm, Peter Brandt Nielsen <peterbrandtniel...@gmail.com>
wrote:

> Plakat og et par billeder her:http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=29468

Takker.
Jeg spekulerer hvor man kan købe filmen!

Sonnich

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-10-10 16:52

jodleren skrev:

> Jeg spekulerer hvor man kan købe filmen!

Det er nok svært. Det er ikke sikkert, den overhovedet har været til
salg i butikkerne. Den findes som vhs på nogle biblioteker:

http://bibliotek.dk/linkme.php?ccl=lid%3D22854046+og+lok%3D870970

--
Peter Brandt Nielsen