In memorial: Tony Curtis
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-09-10 18:46

Nu skal vi se Some Like it Hot.

--
2GB RAM should be enough for anyone.

Fra : Peter Heide

Dato : 30-09-10 20:22

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:Xns9E03C91DFE729hlexahotmailcom@130.225.254.104...
> Nu skal vi se Some Like it Hot.

Eller Sweet Smell of Succes fra slut-50erne

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-09-10 22:50

Peter Heide wrote:
> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>

> Eller Sweet Smell of Succes fra slut-50erne

En fantastisk film - jeg har aldrig før eller siden set Burt lancaster så
led! Og Curtis som hans sleske håndlanger var også fin. Men det var Burts
film - tænk både at kunne spille Den Knaldrøde Pirat, J.J.Hunsecker og
Greven i 1900 - DET er spændvidde!

Per V

Per V
--
Min roman "Mit liv som fugl" kan stadig bestilles på www.attika.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 30-09-10 23:49

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> led! Og Curtis som hans sleske håndlanger var også fin. Men det var Burts
> film - tænk både at kunne spille Den Knaldrøde Pirat, J.J.Hunsecker og

Jeps. Det er ret imponerende. Har lige læst en bog fra BFI af James
Naremore kun om den film. Interessant læsning. Burt Lancaster var en helt
igennem fin fyr. En af de få der turde stå op imod McCarthy i 50ernes
kommunist-forskrækkelse. Dog var Lancaster ikke så rar ved kvinder men hvad
pokker ; en fantastik skuespiller

Fra : Michael 'silver'

Dato : 08-10-10 18:47

Burt Lancaster har altid stået for mig som en virkelig god skuespiller, han
har altid haft det der bedstefar over sig, da den rekvalme fra werthers
echte kørte over skærmen med morfaren og den lille dreng så jeg altid hans
ansigt istedet for hehe.

Og jeg har ikke set den film i snakker om hvor han er møgled så måske skulle
jeg vist lige finde den og se hvad det går ud på :).

Mvh
Silver.