Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ny bank. hvilken ?
Fra : Per H

Dato : 29-09-10 17:40

Ved ikke lige om det er den rigte Ng.

Jeg har Eikbank pt, men overvejer at skifte pga, de nye oplysninger
der er kommet frem,

Men er meget i tvivl om hvad jeg evt. skal skifte til. Jeg benytter
faktisk kun netbank, og vil heller ikke betale gebyrer, for både det
ene og andet. Basisbank, får ikke de allerbedste anmeldelser af
brugerne, men hvad med Nordea? Jeg bor på vestsjælland, så hvis det
skal være med filial, er det jo rart med en i nærheden. af sorø.

per

Fra : Jet

Dato : 29-09-10 16:11

On 29 Sep., 19:39, Per H <traman...@gmail.com> wrote:
> [...]
> brugerne, men hvad med Nordea? Jeg bor på vestsjælland, så hvis det
> skal være med filial, er det jo rart med en i nærheden. af sorø.

Danske Bank 24/7 har jeg

Fra : Michael

Dato : 30-09-10 06:54

> Mvh
>
> per

Danske Bank 24/7 har jeg

Ditto :)

--

MVH
Michael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-09-10 20:35

"Michael" <no@mail.2me> skrev i meddelelsen
> Ditto :)

Ja - det har jeg også - og det er nok et af de bedste bud ud fra de
beskrevne behov.

Jan

Fra : Per H

Dato : 01-10-10 05:52

On Thu, 30 Sep 2010 21:34:56 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Ja - det har jeg også - og det er nok et af de bedste bud ud fra de
>beskrevne behov.
>
>Jan

Jeg har nu søgt om konto i 24/7 i Den danske bank.

så må vi se hvad de siger ..
..

per

Fra : Steen

Dato : 30-11-10 17:40

Den 29-09-2010 18:39, Per H skrev:
> [...]
> brugerne, men hvad med Nordea? Jeg bor på vestsjælland, så hvis det
> skal være med filial, er det jo rart med en i nærheden. af sorø.

Hvis Roskilde kan gå an, så var Lån & Spar Bank måske værd at overveje?
De har en fin netbank.