Profiber / Wauvv´s TELGIN Router Hjælp
Fra : Mathias Hald

Dato : 28-09-10 22:03

Profiber sender nu en Svensk eller Norsk Telgin router ud til deres kunder.
Model HG1311
Bagpå den er et USB stik til tilslutning af div hardware HD / Webcam / Osv
Jeg har prøvet et tilslutte et USB stik og en ekstern USB HD
Men hvordan "lukkes op" i opsætnigen ? Horline aner det ikke (( Fin Profiber
PRO Service ))
Lige meget hva jeg tilslutter ses denne enhed ikke over mit Netværk
Nogen der kan hjælpe mig med det.

Mvh M.H

Fra : Henning

Dato : 29-09-10 07:47

On Tue, 28 Sep 2010 23:02:54 +0200, "Mathias Hald" <slet@ingen.dk>
wrote:

> [...]
>PRO Service ))
>Lige meget hva jeg tilslutter ses denne enhed ikke over mit Netværk

Er du sikker på den er til eksterne enheder - hvor har du det fra?
Bare fordi der er et stik er det ikke ensbetydende med det kan
benyttes.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 18:40

Mathias Hald wrote:
> Profiber sender nu en Svensk eller Norsk Telgin router ud til deres
> kunder. Model HG1311

Nå gør de det, jeg skal og vil da ikke ha en