Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Befordringsfradrag
Fra : Lovmand

Dato : 27-09-10 13:05

Hej

Lige et sprøgsmål ang. "pendleri"

Har fået job i Århus pr. 1/10 og købt ny dieselbil til dette behov
(Bor i Holstebro)

Er lidt usikker på hvordan (diesel) økonomien ser ud med den tur. Jeg
hæver mit månedlige fradrag med ca. 5500,- men om det er nok til at
dække brændstof, men sparer vel reelt kun ca. 33,7% af det i skat.

Hvad er den praktiske erfaringen fra Jer pendlere?? Kan man nogenlunde
forvente at det rækker til dieseludgifterne. Forventer at kunne køre
ca. 20 km/L

vh Henrik

Fra : Jet

Dato : 27-09-10 16:07

On 27 Sep., 22:05, Lovmand <j...@damsgaard-lovmand.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvad er den praktiske erfaringen fra Jer pendlere?? Kan man nogenlunde
> forvente at det rækker til dieseludgifterne. Forventer at kunne køre

Du kan gå ind på SKAT tast selv og se hvor meget du får i
befordringsfradrag
http://www.tastselv.skat.dk/borger/befor/BeregnOpgoer.do?start=true

/jet