Spørgsmål ang. printerpatroner?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 23-09-10 12:20

Har lige et spørgsmål til nogle kopi canon patroner jeg har købt...

Det klistermærke som sidder oven på patronen, ikke det man skal hive af fra
start, men det med patronens navn og nummer på. Kan man tage det helt af,
eller skal det dække de huller som er i partonen?

De sidder nemlig meget løs, og er faldet af og ned i printeren et par gange

Mvh Sid

Fra : Jet

Dato : 24-09-10 10:13

On 23 Sep., 14:20, "sls \(2770\)" <s...@FJERNsol.dk> wrote:
> [...]
> eller skal det dække de huller som er i partonen?
>
> De sidder nemlig meget løs, og er faldet af og ned i printeren et par gange

er det den slags 10 PGI-520/CLI-521 Ink Cartridge for Canon Pixma
MP640 ? dem køber jeg på eBay men vælger nok 40 næste gang istedet
for 10
Jeg har kun revet den orange strimmel af, som både den originale og
den kompatible patron har (jeg kan ikke lide uoriginal fordi Canon
anerkender kompatible)

/jet

Fra : Rado

Dato : 25-09-10 09:28

On Fri, 24 Sep 2010 09:13:22 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

>Jeg har kun revet den orange strimmel af, som både den originale og
>den kompatible patron har (jeg kan ikke lide uoriginal fordi Canon
>anerkender kompatible)

Du mener vel Canon anerkender IKKE kompatible?

--
Rado

We're all biased. The question is however whether we're
biased in the right or in the wrong direction...

Fra : Max

Dato : 25-09-10 09:41

Hej Rado

> Du mener vel Canon anerkender IKKE kompatible?

Så vill de jo ikke være kompatible, men uoriginale.

Max

Fra : Preben

Dato : 25-09-10 09:58

Den 25.09.2010 kl. 10:41 skrev Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:

> Hej Rado

> Så vill de jo ikke være kompatible, men uoriginale.

De kompatible er vel også uorginale?
--
mvh/Preben