N97: det er kun sikkert at fjerne hukommel~
Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-09-10 08:42

min Nokia N97 kommer i tide og utide med følgende meddelelse:
"det er kun sikkert at fjerne hukommelseskortet, hvis du vælger Tag
hukom.kort ud først"
Hvorfor fa... bliver den ved med at komme med den meddelelse ??

hilsen henrik

Fra : Leif Neland

Dato : 21-09-10 12:39

Den 21-09-2010 09:42, Henrik Hansen skrev:
> [...]
> hukom.kort ud først"
> Hvorfor fa... bliver den ved med at komme med den meddelelse ??

Fordi du fjerner hukommelseskortet i tide og utide?

Eller fordi det sidder løst eller er itu.

Leif

Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-09-10 13:42

Jeg har på intet tidspunkt forsøgt at tage kortet ud, så det er da muligt at
der er tale om dårlig forbindelse til kortet ?

hilsen henrik

Fra : Leif Neland

Dato : 21-09-10 14:16

Den 21-09-2010 14:42, Henrik Hansen skrev:
> Jeg har på intet tidspunkt forsøgt at tage kortet ud, så det er da muligt at
> der er tale om dårlig forbindelse til kortet ?

Jeg forstår ikke spørgsmålet.

Leif

Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-09-10 15:20

Problemet er at den kommer med meddelelsen, UDEN at jeg overhovedet rører
telefonen.
telefonen kan feks ligge på bordet, så giver den et bib, og beskeden kommer
frem i displayet

henrik

Fra : Henrik 8600

Dato : 22-09-10 09:33

> Fordi du fjerner hukommelseskortet i tide og utide?
>
> Eller fordi det sidder løst eller er itu.
>
> Leif

Ja, husk på at det er en Nokia.

H.

Fra : Per Jensen

Dato : 22-09-10 19:35

On 21/09/10 09.42, Henrik Hansen wrote:
> [...]
> hukom.kort ud først"
> Hvorfor fa... bliver den ved med at komme med den meddelelse ??

Det er en typisk hjernedød ting en Nokia kan finde på at skrive

N95 kommer også med nogle interessante udmeldinger fra tid til anden.

// Per.