Sim-kort i HTC Desire?
Fra : Werner

Dato : 20-09-10 18:00

Hvordan overfører jeg alle mine oplysninger fra min gamle Nokia til min
nyindkøbte HTC Desire, som jeg modtager i næste uge?
Skal der fysisk flyttes et sim-kort eller hvordan?
vh
Werner

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-09-10 18:33

Werner skrev:

> Hvordan overfører jeg alle mine oplysninger fra min gamle
> Nokia til min nyindkøbte HTC Desire, som jeg modtager i
> næste uge?
> Skal der fysisk flyttes et sim-kort eller hvordan?

Nu skriver du ikke hvilken model din “gamle Nokia” er, ej heller
hvad den kan (kan den fx exportere til vcf?).

HTC Desire kan importere vcf, og den kan sync'e med adressebogen
på en Gmail-konto.

Nu har jeg glemt hvad dem der overtog tjansen efter Zyb hedder,
men måske ku' man få Nokia'en til at sync'e med dem eller med
noget funambol-noget, og derfra direkte eller indirekte ind i
Desire.

Det ku' osse være at det simpelthen var lettere at flytte SIM-
kortet…

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jakob Griffel

Dato : 21-09-10 08:31

> [...]
> men måske ku' man få Nokia'en til at sync'e med dem eller med
> noget funambol-noget, og derfra direkte eller indirekte ind i

De hedder http://vodafone360.com/ nu
Og det virker - ihvertfald med min Legend.

--
Hilsen Jakob

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 20-09-10 18:40

Werner wrote:
> Hvordan overfører jeg alle mine oplysninger fra min gamle Nokia til
> min nyindkøbte HTC Desire, som jeg modtager i næste uge?
> Skal der fysisk flyttes et sim-kort eller hvordan?

Jeg har skrevet et indlæg her om hvordan jeg gjorde:
http://www.telesnak.dk/showthread.php?t=2035

Det skal dog siges at jeg efterfølgende har fundet ud af at der røg et par
kontakter - hvorfor ved jeg ikke - men du kan jo altid se de "gamle"
kontakter på din nokia.

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...