Skal jeg købe en Sony Ericsson X10 Mini?
Fra : Sven Lundbech

Dato : 18-09-10 22:50

Min gode, gamle Sony Ericsson T610 kunne godt bruge en afløser af samme
størrelse - T610 passer fint til skjortelommen.

Her kommer så X10 mini ind i billedet. Hvad synes i om den?

Er den robust? (Jeg har normalt den samme telefon i ca 8 år...) Er den trods
alt for lille? For dyr? Hvordan er det med at taste alfanumerisk til f.eks.
websider? Er GPS'en god? Er kameraet? Lydkvailteten? WiFi'en? Andre ting?

Kort sagt: Skal jeg ind til Føtex i næste uge og ha' en til 1999,- ?

Hilsen Sven

Fra : cykelsmeden

Dato : 19-09-10 09:18

Den 18-09-2010 23:49, Sven Lundbech skrev:
> Kort sagt: Skal jeg ind til Føtex i næste uge og ha' en til 1999,- ?
er det uden noget abb.?

finn

Fra : cykelsmeden

Dato : 19-09-10 10:16

Den 19-09-2010 10:18, cykelsmeden skrev:
> er det uden noget abb.?
>
> finn
nej, har selv fundet annoncen!

- jeg ser den også har wlan. ved nogen om der findes en SIPklient til den?

finn

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 10:24

> [...]
> ting?
>
> Kort sagt: Skal jeg ind til Føtex i næste uge og ha' en til 1999,- ?

Hej
jeg har haft min mini pro i 3uger nu, og jeg er rigtig glad for den.
Eneste minusser jeg har er batteritid den SKAL lades hver nat hvis den
bliver brugt meget. Min er online 24/7 og jeg bruger gps en del skærm på
100% lys osv.
Nej du skal ikke til Føtex men skynde dig at hører DLG i Holstebro om du kan
nå at få et fødselsdags tilbud. Mini pro 1kr abb minimum 998kr oprettelse
149kr ikke sim låst.
Dvs 1150kr for mini pro! det er mindre end jeg gav for min brugt.

Mvh Ove som aldrig får en mobil uden internet igen:)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5460 (20100918) __________

http://www.eset.com

Fra : Helge

Dato : 19-09-10 14:37

> [...]
> Dvs 1150kr for mini pro! det er mindre end jeg gav for min brugt.
>
> Mvh Ove som aldrig får en mobil uden internet igen:)

Hvor har du set det tilbud henne...?? Der var en reklame fra DLG på forsiden
af Gul&Gratis forrige weekend, men der kostede den ialt 1500,- og VAR
simlåst til Telia..., som det kostede kr. 500 at få ophævet og så var der
ikke rigtig noget at spare...

Hilsen Helge

Fra : cykelsmeden

Dato : 19-09-10 14:57

Den 19-09-2010 15:37, Helge skrev:

> [...]
> forsiden af Gul&Gratis forrige weekend, men der kostede den ialt 1500,-
> og VAR simlåst til Telia..., som det kostede kr. 500 at få ophævet og så

Jeg fik den fra google som et af de forreste hit med "x10 føtex"

Jeg kunne derimod ikke finde den via www.foetex.dk

finn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-09-10 16:46

http://etilbudsavis.dk/tilbud/88449/sonyericsson-x10-mini
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 17:50

"Helge" <nyhedsgrupperGULBIL@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> VAR simlåst til Telia..., som det kostede kr. 500 at få ophævet og så var

Hej
Her på side 38 http://www.e-pages.dk/holstebro_onsdag_dk/92/
Og den er god nok kender flere der har bestilt, der er dog 3-6 ugers
leverings tid

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5461 (20100919) __________

http://www.eset.com

Fra : Per R

Dato : 19-09-10 23:55

"Sven Lundbech" <oz7s@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ting?
>
> Kort sagt: Skal jeg ind til Føtex i næste uge og ha' en til 1999,- ?

Jeg har haft min x10 mini i nogle måneder nu og stadigvæk meget glad for
den. den har nok været tapt de første 50 gange uden at have taget synbar
skade og eneste minus jeg har til den er batteritiden.
og det med om den er for lille kan jeg kun sige nej til hvis det er for sms
og opkald den skal bruges til jeg har rimelige store finger men kan nemt
sms'e med en hånd dermod til www er skærmen for lille der savner jeg min
gamle se aino men alt andet i den virker som det skal
// Per