Htc wildfire
Fra : Me&My

Dato : 17-09-10 15:38

Hej i gruppen

Jeg har købt en HTC Wildfire, og er rimlig tilfreds med den. Der er bare
nogle ting jeg ikke synes om, såsom jeg ikke selv kan bestemme ringetone til
sms, jeg har en smsringetone jeg synes er fed, og har selvfølgelig overført
den til den nye mobil, men kan ikke få det til at funke??? Er det bare
sår'n, eller er der noget jeg har overset? det samme er gældene for alarm,
der kan jeg heller ikke bruge mine egne toner? Og så lige den
sidste...Telefonbogen er ikke for go', når man trykker på telefon i midten
af forsiden, kommer der en tumpet telefonbog frem, hvor man knap nok skal
røre skærmen før man ringer til en eller anden, og selv om man har slået
kontakter fra simkort fra, ligger de stadig her så der er dobbelt
kontakter??? Er det bare mig som er mobilmongol, eller er der en løsning på
disse? Håber det, for det er ellers en fed mobil... c",)

Me&My

Fra : Michael Lund Milo

Dato : 21-09-10 05:17

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kontakter??? Er det bare mig som er mobilmongol, eller er der en løsning
> på disse? Håber det, for det er ellers en fed mobil... c",)

Med hensyn til ringetoner og alarmtoner skal du på SD kortet lave 2 mapper
der hedder:

media/audio/ringtones

og

media/audio/notifications

og lægge henholdsvis ringetoner og alarmtoner i disse. Så kommer de op i
listen sammen med de andre.

Mht. til telefonbogen, synes jeg ikke det er det store problem. Det er nok
et spørgsmål om tilvending.

Mvh.

Michael

Fra : Me&My

Dato : 21-09-10 16:37

Hej Michael

Tak for svar

er det bare at tilføje mapper, og så kalde dem det du skriver? eller er der
mapper som hedder det, og man så skal overføre dem til SD? Ja er lidt mobil
mongol, hehe...

Du har nok ret medhensyn på tilvendning, har haft nokia altid, så man
samligner jo med den... Men tak for svar... c",)

Me&My

Fra : Me&My

Dato : 21-09-10 18:25

Hej igen

Har siddet og kæmpet med at få oprettet de der mapper på SDkortet, og jeg
kan sgutte finde ud af det, kan godt oprette en mappe, men kan ikke se nogle
steder hvor jeg gør det på SDkortet???

Fra : hg

Dato : 22-09-10 09:55

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan sgutte finde ud af det, kan godt oprette en mappe, men kan ikke se
> nogle steder hvor jeg gør det på SDkortet???

Du kan jo evt. stoppe kortet i en pc og så oprette dem der?

/Henning

Fra : Rander

Dato : 21-09-10 19:10

Michael Lund Milo skrev noget i denne stil, den 21-09-2010 06:16:

> Med hensyn til ringetoner og alarmtoner skal du på SD kortet lave 2
> mapper der hedder:
> media/audio/ringtones
> og
> media/audio/notifications

media/audio/alarms. Notifications er til sådan noget som sms-toner...

http://bamsepetting.dk

Kærligheden kan kun vare evigt,
hvis man hele tiden finder nye kærester. (Marie, 8 år)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-09-10 21:15

Hej

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> wrote:

> [...]
>kontakter??? Er det bare mig som er mobilmongol, eller er der en løsning på
>disse? Håber det, for det er ellers en fed mobil... c",)

Med hensyn til mapperne, så mener jeg at du KUN kan oprette mapper netop
på SD kortet, så hvis du har oprettet mapper, så er det dér...

Praksis viser at man blot kan lave 2 mapper i roden, "notifications" til
SMS alert toner, og "ringtones" til, ja, ringetoner, læg de toner du
ønsker i de respektive mapper, sluk telefonen, og tænd igen, så er de
nye toner synlige i de respektive oversigter.

Med hensyn til telefonbogen, og problemet med at den ringer op blot man
kigger på et nummer, kan klares ved, via "market", at downloade
programmet: "Call Confirm" - Så er det problem løst, til gengæld kræver
det så en ekstra indtastning for at ringe op :(
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Me&My

Dato : 22-09-10 17:31

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> programmet: "Call Confirm" - Så er det problem løst, til gengæld kræver
> det så en ekstra indtastning for at ringe op :(

Hej

Jeg takker for svar og prøver at oprette de to mapper... c",)

Me&My