Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kurs på F5 hvis renten stiger
Fra : jimmi1311

Dato : 22-09-10 07:57

Hej Alle

jeg overvejer at udskifte mit F1 lån til et F5 lån, men er kommet lidt
i tvivl om det er den rigtige løsning for mig.

Jeg forventer at renten stiger de næste 5 år.

Hvad vil det koste mig at indfrie lånet om 4 år, hvis jeg beslutter
mig for at flytte.

Hvis renten på daværende tidspunkt er steget 2 % point, så kan jeg vel
indfri lånet til en kurs under 100??

Tager jeg fejl eller er det korrekt forstået?

MVH
JImmi

Fra : Ole C

Dato : 22-09-10 15:40

jimmi1311 skrev blandt andet:

> [...]
> indfri lånet til en kurs under 100??
>
> Tager jeg fejl eller er det korrekt forstået?

Den slags spørgsmål er helt banale for din bank at svare på - og den skal
vel alligevel involveres...

--
vh
Ole C