Baggrunds Snak!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-10 13:12

Baggrunds snak indikere at den Danske møgkælling er i Sverige,
i forbindelse med noget kugle-sparkeri(fodbold) og for at rekruttere nye
medlemmer!

En Seraf er blevet afsendt for at grave efter målet,
Kommunikationen med gravkoen har været sporadisk grundet kommunikations
problemer!

Men på nuværende tidspunkt, ser det ud til at en højhastigheds kortege er
blevet identificeret,
og der er møgkællinge aktivetet!

Flere gange er ordet Basket blevet nævnt! Og det er almindelig kendt at
Møgkællingen er Bindegal!
(Basket Case)

For at undgå store civile tab er gravkoen blevet instrueret til kun at måtte
baske målet, da det samtidig sender en besked til befokningen i området!

Befolkningens kommunikation er begrænset til telefon og internet, der er
ingen form for højere
niveau af kommunikation(kvante baseret)

Terrorisme trussels niveauet for idag: Trussels Niveau Orange!

Sane
Peter

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Krydspost: dk.edb.internet.udbydere - dk.politik

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : /Peter

Dato : 13-09-10 15:23

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse
> Baggrunds snak indikere at den Danske møgkælling er i Sverige,
> i forbindelse med noget kugle-sparkeri(fodbold) og for at rekruttere
> nye medlemmer!

Den eneste møgkælling i sverige er vist Salin:

"Jeg tror, at det som gør så mange svenskere misundelige på
indvandrergrupper, det er, at I har en kultur, en identitet, en
historie - noget som binder jer sammen. Og hvad har vi? Vi har
midsommeraften og den slags tåbelige ting"

Hun hader Sverige og svenskerne....

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-10 13:43

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> historie - noget som binder jer sammen. Og hvad har vi? Vi har
> midsommeraften og den slags tåbelige ting"

Muligvis men der er ingen grund til at sende en Second Edition
(Gi) raf efter hende!(sort-gul og tung at danse med)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-09-10 07:20

On Tue, 14 Sep 2010 14:42:55 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:
> [...]
> >

> Muligvis men der er ingen grund til at sende en Second Edition
> (Gi) raf efter hende!(sort-gul og tung at danse med)

Trods en masse rapporter fra stedet om
RAF og Se RAF, saa har det vist sig at det Engelske
Luftvaaben ikke er involveret!

Gravkoen, sidste kommunikation indikere at den har fundet
flere forskellige steder hvor det Engelske luftvaaben
Har ramt en Nazist!

Den enten graemmer sig, eller har gemt sig
fordi den er blevet en grim en. Gramlen

Eller en grim le?

Sane
Peter

--
/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-09-10 08:36

On Sun, 19 Sep 2010 08:20:27 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> flere forskellige steder hvor det Engelske luftvaaben
> Har ramt en Nazist!

> Den enten graemmer sig, eller har gemt sig

Desuden saa er Heinrich Himmler blevet sat til at
konstruere og beta teste Himmelen for de rige
(Heinrich - Hen rig) Penge griske Jder i Saudi Arabien,
Som aabenbart har problemer med at forstaa at de
"skal" koere i el-bil! Ogsaa selv om det bliver haardt!

En solid jern kerne med isoleret kobber traad
viklet omkring, bevaeg nogle elektroner
rundt i kobber traaden, og den tiltraakker!

Tag paa pilgrims tur i en Elektrisk bil!

Foerst saa er det EL og sa ud(kredsloeb)

EL-Saud, uanset hvad saa er det Himmlen!
Enten den grimme eller den gode maade

Sane
Peter

--
/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-09-10 08:51

Email problemer, foerst er passwordet pa min google konto
Blevet lavet om, saa er. Min mail adresse paa groundhog
Lavet om pnic@mail.dk som jeg ikke laengere har adgang til!
Saa nu har jeg sat den tilbage til pnic@email.dk som virker!

Og sidder og indser at nu tror folk at jeg aendre min mail
adresse, saa de ikke kan blokere mine indlaeg!
(ergo spammer) jeg sidder og overvejer at nedlaegge
internettet og menneskeheden

Sane
Peter

--
/Pnic

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 19-09-10 10:01

On Sun, 19 Sep 2010 09:51:08 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

>(ergo spammer) jeg sidder og overvejer at nedlaegge
>internettet og menneskeheden

I hvilken rækkefølge?
--
Keld Rosenkrantz
Få dit gratis webhotel på www.splinternet.dk

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 09:15

On Sun, 19 Sep 2010 11:01:11 +0200, Keld Rosenkrantz
<keld@splinternet.dk> wrote:

> I hvilken rkkeflge?
> --
> Keld Rosenkrantz
> F dit gratis webhotel p www.splinternet.dk
> Selvflgelig med fuld support samt flere
> muligheder end du betaler for andre steder

Kristus syntes at hyper teksten kan undvaeres sammenlignet
med Menneskeheden, men han dde saa ogsa paa et
skaevt kryds

Sane
Peter

--
/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 09:21

On Mon, 20 Sep 2010 10:15:02 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
<pnic@email.dk>

> Kristus syntes at hyper teksten kan undvaeres sammenlignet
> med Menneskeheden, men han dde saa ogsa paa et
> [...]

Ifoelge mange er Danes roden til alt ondt
(saa det er heldigt at DNS roodserverne er godt beskyttet)

Selv dem der bliver brugt til at distribuere torrents filer

Sane
Peter

--
/Pnic

Fra : simon

Dato : 20-09-10 11:42

Den 20-09-2010 10:21, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
> (saa det er heldigt at DNS roodserverne er godt beskyttet)
>
> Selv dem der bliver brugt til at distribuere torrents filer

Find et andet sted til dit ævl!
/simon

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 20-09-10 16:19

On Mon, 20 Sep 2010 10:21:26 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
Ja de var ikke helt dode til vinkler de romerer, men den programmering
var sikkert ikke nået frem til dem dengang.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 14:37

> [...]

> flere forskellige steder hvor det Engelske luftvaaben
> Har ramt en Nazist!

> Den enten graemmer sig, eller har gemt sig

Den Grimme Le, har ifoelge den selv, udryddet
Lehmann brothers for identitets tyveri, og forsoeg
paa at faa den til at fremstaa som om den havde faaet
En delt personlighed, og prikket en boble istedet for at
Syde og boble saa folk ved at den ikke er ond

Altid den gode!

--
/Sane Peter
Nordea Konto:9266-8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 15:30

On Mon, 20 Sep 2010 15:37:28 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]
> En delt personlighed, og prikket en boble istedet for at
> Syde og boble saa folk ved at den ikke er ond

Nu er der saa en farvet Praesident med Arabisk navn,
og verden er saa smaat begyndt at vaere bange for at spise
gris, pga. A' s indflydelse(Influenza A) som kun er en sygdom
hvis A vil ha det!

Og jeg har laert at tale Jysk!

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 20-09-10 16:23

On Mon, 20 Sep 2010 16:29:31 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

>Og jeg har laert at tale Jysk!

Det kommer der ud af at du er blevet programmeret.
Mon ikke det er deror det hedder snabel A så også jyderne kan følge
med.
Snabel a ,snabel på snabel træls