Ja jeg ved det er et youtube link
Fra : Allan G

Dato : 12-09-10 14:20

Ja jeg ved det er et Youtubelink men det rammer rigtigt godt

http://www.youtube.com/watch?v=cc79iJnwvJ4

Find selv nr :1 og 3 - 4- 5 osv.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 12-09-10 21:39

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> http://www.youtube.com/watch?v=cc79iJnwvJ4

Hahahahahahaha, hold da kæft, hvem får dog sådan en idé..... Kunne
sagtens være Mowgli om morgenen

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 12-09-10 21:57

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Hehe det er ivertifald en der filmer sine dyr og laver sjove videoer

http://www.youtube.com/watch?v=OC0LTsYsleE&NR=1

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-10 10:21

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> Hehe det er ivertifald en der filmer sine dyr og laver sjove videoer
>
> http://www.youtube.com/watch?v=OC0LTsYsleE&NR=1

Skønne dyr begge to. Den ejer er god til at lave vidoer. Jeg kan få
adskillige timer til at gå med at se på videoer på Youtube, og der er jo nok
af dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats