opfordring :-)
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-09-10 10:21

Dyrenes Beskyttelse har nu deres afstemning om årets dyreven, det skal ingen
hemmelighed være at denne kandidat har meget lidt tilovers for DB, jeg synes
det kunne være flot at de ville være nødt til at overrække Brita prisen, det
vil være ironi så det basker, jeg kender Brita personligt, så jeg kan også
stå inde for at hun fortjener prisen, som omgående vil blive brugt til
svigtede katte

http://www.aaretsdyreven.dk/Afstemning-201/&person_id=8

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

The greatness of a nation and its moral progress,
can be judged by how its animals are treated
Mahatma Ghandi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-09-10 07:18

Det lader til at de stemmer der kom før igår mandag, ikke er talt med, på
grund af en fejl hos DB, så hvis I vil ulejlige jer med at gentage
"stemningen" 1000 tak

Fra : Anelise

Dato : 14-09-10 11:22

"Marianne Hellemose" <somali@hellemose.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> The greatness of a nation and its moral progress,
> can be judged by how its animals are treated

hej Marianne
jeg fik ikke stemt i går, men har lige gjort det.
Det lyder bestemt, som om Brita gør et stort arbejde for katte i nød og er
en værdig kandidat til "Årets dyreven". Jeg håber hun vinder.
Venlig hilsen
Anelise