hjælp mig
Fra : Jens koch

Dato : 12-09-10 19:33

jeg kan ikke åben min mail box mer men jeg kan godt sende her til på den
udbyder
hvorfor man jeg så ikke sende og modtage mail på den har email adresse det
kan jeg ikke hel finde ud af er der en der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke
kan det

den skriver det her

Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra
server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110,
Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch
E: mail jenskoch@webspeed.dk
Hotmail : jens537@hotmail.com
Hjemmeside : www.jens37.webbyen.dk

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.politi.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-09-10 18:57

"Jens koch" <jenskoch@webspeed.dk> crashed Echelon writing

> [...]

> fra server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port:
> 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer:

Du anvender ikke den rigtig login metode som TDC foreskriver.

PS kog din signatur ned.

--
Bjarke Andersen