Sandheden fra Sandgaardsvej(kvantekørsel)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-10 18:04

Kan nogen gange være en bombe på lokummet i Sankt Jørgen Boligforening,
overfor pladsen hvor der er en skulptur med en hullet/skamferet pik!

Chikane?
Be carefull what you wish for!

Kvantekørsel og indenrigspolitik/udenrigspolitik i DF Danmark!

(skrevet fra min søsters computer pga. chikane af min netforbindelse!)

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Sane Peter
Sandgaardsvej 40 - 8620 Kjellerup!

X-Post:dk.politik,dk.edb.internet.udbydere

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-09-10 18:12

On 10-09-2010 19:04, Peter Nicolaysen wrote:
> [...]
>
> (skrevet fra min søsters computer pga. chikane af min netforbindelse!)
>
> Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Ps.

Oversvømmelse af sydstaterne i USA,Samme grund som på Sjælland(racisme)
(Højre ekstremister sidder og skriger af grin, over Pakistan)

Og mudderkastning i Italien(Mudderskred) pga. foreslået Koran afbrænding!

Sane Peter