Milo
Fra : Pwh

Dato : 07-09-10 21:31

Er et skvat

/jens

Fra : jopa

Dato : 07-09-10 21:43

Efter mange tanker skrev Pwh:
> Er et skvat

Jeps
Han er ikke hvad han har været, men bliver jo også snart 6 year.

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 07-09-10 22:14

jopa, skrev:

> Jeps
> Han er ikke hvad han har været, men bliver jo også snart 6 year.

Og du vil "erstatte" ham med en minihund, krist ????????

/Jens

Fra : jopa

Dato : 07-09-10 22:21

Pwh sendte dette med sin computer:

> Og du vil "erstatte" ham med en minihund, krist ????????

Det er konen.
Milos afløser kommer når han er omkring 10 år.
Sådan har vi gjort nogen gange på den måde bliver savnet knapt så stort
da man jo skal sørge for den nye.

Sidste gang var det ved at smutte da vi troede den kunne leve evigt.
Vi fik ham aflivet da han var ved at tørre ind og havde mistet gnisten

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 08-09-10 07:36

jopa, skrev:

> Vi fik ham aflivet da han var ved at tørre ind og havde mistet gnisten

Så gik i vel til psykolog og fik krisehjælp, det har jeg læst på HG er
helt normalt at man gør.

/Jens (som stadig går til behandling pgr Tyson)

Fra : jopa

Dato : 08-09-10 09:35

Pwh sendte dette med sin computer:

> Så gik i vel til psykolog og fik krisehjælp, det har jeg læst på HG er
> helt normalt at man gør.

Nu er det jo primært kvinder og så dig der bevæger sig derinde B-)

Hvis man betragter hunden som et dyr som jeg kan man højst føle sagn og
det fortager sig hurtigt hvis afløseren er klar.

Kvinder er nok mere emotionelle end os hårdkogte mænd.

--
Mvh John
www.johns-web.dk