iPhone 3Gs frimware 4.01
Fra : Nyheder

Dato : 07-09-10 03:01

Hej NG

Jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan
installere en firmware version 4.0.1 på min 3Gs der har firmware
3.1.2?

Jeg kan jo ikke lige gøre det gennem iTune da den vil lægge 4.0.2 på.

Jeg har hentet firmware 4.0.1 filen ned (.ipsw), men jeg kan ikk elige
se hvordan jeg får den ind på min iPhone....

Håber på hjælp

Sten

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-09-10 16:42

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har hentet firmware 4.0.1 filen ned (.ipsw), men jeg kan ikk elige
> se hvordan jeg får den ind på min iPhone....

Hold "Shift" tasten nede når du trykker gendan i Itunes, så får du
muligheden at vælge firmwaren du har downloadet

Mvh
Bri@n

Fra : Nyheder

Dato : 07-09-10 13:45

> Hold "Shift" tasten nede når du trykker gendan i Itunes, så får du
> muligheden at vælge firmwaren du har downloadet

Hej Brian

Det prøvede jeg så men der kom en hejlmeddelse i processen. Kunne få
min iPhone tilbage til start igen.... pyyyha..

Jeg prøver lige at hente firmware filen fra et andet sted og prøver så
igen.

Hilsen

Sten

Fra : Pico

Dato : 07-09-10 23:09

> [...]
> min iPhone tilbage til start igen.... pyyyha..
>
> Jeg prøver lige at hente firmware filen fra et andet sted og prøver så

Hvorfor vil du ikke installere 4.02 ???
--
MVH
Pico

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-09-10 23:38

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor vil du ikke installere 4.02 ???
> --
> MVH
> Pico

Sikkert fordi den er minus JailBreak

Men vent et par dage på 4,1
Den skulle løse div. problemer med sløvhed på bla. 3G

Mvh
Bri@n

Fra : Nyheder

Dato : 08-09-10 00:21

Hej Brian

> Sikkert fordi den er minus JailBreak

Du har helt ret....

> Men vent et par dage på 4,1
> Den skulle løse div. problemer med sløvhed på bla. 3G

Men tror du 4.1 bliver jailbreaket hurtigt?

Sten

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-09-10 16:40

Den 08-09-2010 08:21, Nyheder skrev:
> Men tror du 4.1 bliver jailbreaket hurtigt?

Hvis du har behov for det, har du valgt en forkert telefon fra starten af...

- Chano Andersen

Fra : Nyheder

Dato : 11-09-10 02:06

> Hvis du har behov for det, har du valgt en forkert telefon fra starten af....
>
> - Chano Andersen

Det er lidt svært at købe en anden telefon hvis det nu er en iPhone
jeg vil have.

Jeg har opdateret til 4.1 og så må jeg jo vente til der kommer et
jailbrak til den.

Sten

Fra : Chano Andersen

Dato : 11-09-10 15:37

Den 11-09-2010 10:06, Nyheder skrev:

> Det er lidt svært at købe en anden telefon hvis det nu er en iPhone
> jeg vil have.

Men så er det vel fordi den passer dine behov som den er? Hvis man har
behov for at ændre den på en måde som softwaren ikke umiddelbart giver
mulighed for, har man valgt forkert til at starte med.

> Jeg har opdateret til 4.1 og så må jeg jo vente til der kommer et
> jailbrak til den.

Burde ikke være nødvendigt, hvis du har valgt den rigtige telefon. :P

- Chano Andersen

Fra : --= Bo =--

Dato : 11-09-10 18:39

4.0.1 kan da godt jailbreakes - det er 4.0.2 der ikke kan.

BG

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-09-10 12:45

On 11 Sep., 19:38, "--= Bo =--" <b...@bgn.dk> wrote:
> 4.0.1 kan da godt jailbreakes - det er 4.0.2 der ikke kan.
>
> BG

Der er en betragtelig forskel på 4.0.1 og 4.1

Fra : Chano Andersen

Dato : 12-09-10 12:32

Den 11-09-2010 20:44, J.K.Arning skrev:

> Der er en betragtelig forskel på 4.0.1 og 4.1

Taler vi om en synlig forskel, eller en usynlig forskel?

- Chano Andersen