Adapter til Nokia bilsæt - ny telefon
Fra : Wollesen

Dato : 06-09-10 19:54

Hej.

Jeg har en gammel Nokia 6610, der passer til en aktiv holder med håndfri
tale i bilen.
Kan man få en adapter til kablet i bilholderen, så en ny telefon ( i mit
tilfælde Nokia 6700 classic ) kan bruges i samme holder.
Kan nok ikke fysisk passe i holderen, men bare stikket kan omformes til den
nye telefon.

Mvh. Ole

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 07-09-10 07:50

"Wollesen" <lemoSLET@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilfælde Nokia 6700 classic ) kan bruges i samme holder.
> Kan nok ikke fysisk passe i holderen, men bare stikket kan omformes til

er det for at den skal lade eller bare for at du kan bruge det håndfri? for
tit og ofte er det BT i det håndfri så kan du evt. bare søge efter det....

Fra : Wollesen

Dato : 07-09-10 16:48

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> er det for at den skal lade eller bare for at du kan bruge det håndfri?
> for tit og ofte er det BT i det håndfri så kan du evt. bare søge efter

For at den kan oplade og bruges til håndfri samtale gennem bilradioen som
nu.
Forstår desværre ikke hvad du mener med " BT i det håndfri ".

Mvh. Ole

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 07-09-10 19:36

> [...]
> nu.
> Forstår desværre ikke hvad du mener med " BT i det håndfri ".

BT = bluetooth:) oplade kan den ikke... men måske kan du stadig bruge den
som håndfri gennem radioen hvis den har BT.....

Fra : Wollesen

Dato : 07-09-10 20:58

> "Wollesen" <lemoSLET@pc.dk> skrev i en meddelelse

> BT = bluetooth:) oplade kan den ikke... men måske kan du stadig bruge den
> som håndfri gennem radioen hvis den har BT.....

OK - tak for svaret..
Tror ikke der er BT i hverken det håndfri eller bilradioen.
Håbede, at det kunne virke med et kabel/converter fra micro usb-stikket i
den ny telefon til pop porten i mobilholderen.
Prøver at søger efter BT, når den ny telefon kommer.