Duke Nukem Forever kommer 2011
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 05-09-10 09:57

Det har BARE at være godt. Link til de nye udviklere:
http://www.gearboxsoftware.com/games/dnf/

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Michael 'silver'

Dato : 10-09-10 18:57

Problemet med det spil er at udviklingen af det har stået på så længe at de
ideer som de har brugt i spillet næsten garanteret har været brugt i andre
spil som er udkommet imens det blev forsinket.

Hvis det skal være godt så skal det næsten ligge helt op af det gamle Duke,
med fede kommentarer og X-rated indhold osv osv. Ellers tror jeg det falder
til jorden, bevares det skal også være flot grafisk, men gameplayet har
altid være kernen i Duke spillet såeh... :).

Jeg vil dog uden tvivl anskaffe mig det når det bliver udgivet, om ikke så
for en nostalgisk rejse igennem tidernes morgen hvor jeg sad foran min
Pentium 120mhz, 16 mb ram, 32 mb gfxkort og nød hans udtryk og stripperne.

HAIL TO THE KING BABY!! :D

Mvh
Silver.

Fra : TGJ

Dato : 10-09-10 21:00

WANNA DANCE ???

Skal fandem også have det, hvis det kommer

/Thomas

Fra : TGJ

Dato : 10-09-10 21:03
Fra : TGJ