Air-net frekvens?
Fra : Martin Bak

Dato : 05-09-10 15:18

Hej gruppe. Jeg har bestilt abbonnement hos Air-net, også kaldet Nexø-Net.

Jeg kunne først ikke få kontakt med modemmet, så jeg resatte det, og det var
nok en stor fejl.

Nu kan jeg tilgå det i browseren, men alle indstillinger er åbenbart blevet
sat default, og det er vist helt galt.

Modemmet hedder NanoStation2. Jeg har efter at jeg har resat ingen dioder
der indikerer signalstyrke, og jeg tror at det er fordi den står til en
forkert frekvens.
Den står til 2457 MHz. Senderen jeg skal fange befinder sig i toppen af en
silo på adressen Pederskervejen 9, 3730 Nexø.

Er der nogen her der kan hjælpe med at få den bragt til live igen?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 05-09-10 20:51

Den 05-09-2010 16:17, Martin Bak skrev:
> Hej gruppe. Jeg har bestilt abbonnement hos Air-net, også kaldet Nexø-Net.
>
> Jeg kunne først ikke få kontakt med modemmet, så jeg resatte det, og det var
> nok en stor fejl.

Det er i hvert fald aldrig smart.. Det er altid en god idé, først at
kontakte udbyderens kundeservice, inden man selv går i krig med det
tilsendte udstyr.

> Er der nogen her der kan hjælpe med at få den bragt til live igen?

Mit bedste bud, er at kontakte udbyderen, de må have en løsning. Du er
næppe den første der laver det nummer, hvis de da ellers har andre
kunder end dig. ;)

- Chano Andersen