Opsætning af TDC mail på Iphone
Fra : Kay-Verner

Dato : 02-09-10 19:47

Hejsa!

Har en Iphone fra Telmore og forsøgt at opsætte min tdc mail på denne..
Bruger de guider der er på Telmore

http://image.telmore.dk/guides_dk/apple/iphone3g/email.pdf

Men alleredehvor man skal gå i Indstillinger => generelt => netværk =>
Mobildata og så skrive internet udfor APN

Jeg kan ikke komme i mobildata - hvad gør jeg galt

På forhånd tak

KC

Fra : Janner

Dato : 03-09-10 10:00

"Kay-Verner" <beerlabels@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mobildata og så skrive internet udfor APN
>
> Jeg kan ikke komme i mobildata - hvad gør jeg galt

Hej

Går ud fra at din telefon allerede kan "gå på nettet", herved kan du springe
denne del over og gå direkte til post indstillinger.
Der er tilsyneladende IKKE en menu på en del af Iphones der er opdateret til
OS 4 (sikkert fjernet af tidligere teleselvskab som telefonen har været låst
til).
Indstillingerne skulle komme automatisk når der er valt automatisk under
operatør - kan du gå online er dine indstillinger der ihvertfald.
Så spring det første over og ...Vælg "E-post, kontakter, kalendere" herefter
følger du resten af vejledningen.

/Jan

Fra : Kay-Verner

Dato : 04-09-10 16:58

Ja jeg kan godt komme på internet - Men vil stadig ikke - kan godt være
jeg ikke kan huske koden -

Under Brugernavn: Har jeg ret i at det er det lange nr. 120....

Mvh
KC

Fra : Kay-Verner

Dato : 04-09-10 17:22

Har løst det - tak for hjælpen. Var forkert kodeord

Fra : Janner

Dato : 06-09-10 09:35

"Kay-Verner" <beerlabels@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har løst det - tak for hjælpen. Var forkert kodeord

Skønt når noget lykkedes *S*

/JAn