Momentnøgle med nål
Fra : LasseNC

Dato : 31-08-10 11:06

Hvor kan man købe et sådan stykke værktøj?

I stil med dette

http://evergreen-rentals.com/images/Torque%20Wrench.jpg

Fra : S.B.

Dato : 31-08-10 18:11

Greene, Sanistål, Rødgaard, T hansen, Harand Nyborg osv
Alle der handler med værktøj har sikkert sådan et.
Men nøjagtighende af dem er ret tvivlsom

Søren
(Du kan købe et digital manometer af mig, det er meget nøjagtig)

Fra : LasseNC

Dato : 31-08-10 11:16

On 31 Aug., 19:11, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:
> [...]
> Hvor kan man købe et sådan stykke værktøj?

Grunden til denne type er at jeg skal kunne se ved hvilket moment
møtrikkerne giver slip.

Fra : Ivar

Dato : 31-08-10 18:55

LasseNC skrev:

> Grunden til denne type er at jeg skal kunne se ved hvilket moment
> møtrikkerne giver slip.

Det vil være ved et moment, der er højere end det de var
spændt med. Du kan ikke rigtigt bruge værdien til noget.

Ivar Magnusson

Fra : LasseNC

Dato : 31-08-10 16:03

On 31 Aug., 19:55, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Det vil være ved et moment, der er højere end det de var
> spændt med. Du kan ikke rigtigt bruge værdien til noget.
>
> Ivar Magnusson

Med de tests jeg skal lave på min cykel er det nødvendigt, det er
derfor jeg specifikt søger efter det.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-10 01:13

Jeg er næsten sikker på at jeg har en , du må få , men vil ikke sende , og
befinder sig i Østjylland nær Århus

PE

Fra : LasseNC

Dato : 01-09-10 04:31

On 1 Sep., 02:12, "P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> Jeg er næsten sikker på at jeg har en , du må få , men vil ikke sende , og
> befinder sig i Østjylland nær Århus
>
> PE

Jeg kører forbi Århus imorgen efter fyraftenstid alligevel, så det
ville passe mig super hvis det kunne passe sammen.

Mit nummer er +4529866073 så kan vi træffes.

Fra : Anders Giggolo

Dato : 01-09-10 12:47

On Tue, 31 Aug 2010 10:05:51 -0700 (PDT), LasseNC wrote:

> Hvor kan man købe et sådan stykke værktøj?

Jeg har haft en sådan. Den er meget upræcis og jeg fandt den ubrugelig.

Fra : mig det bare mig

Dato : 01-09-10 14:06

"Anders Giggolo" <nospam@email.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg har haft en sådan. Den er meget upræcis og jeg fandt den ubrugelig.

ja det er der ingen tvil om at du gjorde, for eftersom du ikke har
nogen hjerne kan du ikke finde ud af en skid.

--
Rene Lysbjerg
http://biker-rene.zxq.net/

Fra : S.B.

Dato : 01-09-10 20:58

"mig det bare mig" <spørgogfåden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ja det er der ingen tvil om at du gjorde, for eftersom du ikke har
> nogen hjerne kan du ikke finde ud af en skid.

Velkommen i killfilteret
kan du høre det <PLONK>

/S

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-09-10 21:05

On Wed, 1 Sep 2010 15:06:00 +0200, "mig det bare mig"
<spørgogfåden@gmail.com> wrote:

Hej René.

>ja det er der ingen tvil om at du gjorde, for eftersom du ikke har
>nogen hjerne kan du ikke finde ud af en skid.

Vi er ikke vant til den tone i D.F.M.
Vil du ikke nok skrue ned for retorikken?
--
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo, Ducati Paso 750

Fra : mig det bare mig

Dato : 01-09-10 21:22

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i meddelelsen
> [...]
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo, Ducati Paso 750
> NSU MAX Special 1956, NSU Super FOX 1958

hmm nej men så syntes da i skulle læge mærke til hans andre udtaleser, han
ellers kommer med i div. andre tråde her i gruppen både som Anders og div
andre mærkelige navne, men dem er i åbenbart ikke
uenige med ham om, sååå selv PLONK!!!! der
--
Rene Lysbjerg
http://biker-rene.zxq.net/

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-09-10 21:27

On Wed, 1 Sep 2010 22:22:14 +0200, "mig det bare mig"
> [...]

>andre mærkelige navne, men dem er i åbenbart ikke
>uenige med ham om, sååå selv PLONK!!!! der

Det er OK nok at der er nogen du ikke er enig med, men man kan godt
være uenig udtrykt i et pænere sprog

Fra : mig det bare mig

Dato : 01-09-10 21:40

> [...]
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo, Ducati Paso 750
> NSU MAX Special 1956, NSU Super FOX 1958

og du mener altså at den måde han udtrykker sig på er iorden ???
fy for den siger jeg så bare. Men så har jeg da ikke noget og være
flov over.
--
Rene Lysbjerg
http://biker-rene.zxq.net/

Fra : jopa

Dato : 01-09-10 21:44

Den 01-09-2010, skrev mig det bare mig:

> og du mener altså at den måde han udtrykker sig på er iorden ???
> fy for den siger jeg så bare. Men så har jeg da ikke noget og være
> flov over.

Jeg kan sagtens følge dig.
I en anden tråd ville han pisse på min grav.

At være efter dig er totalt malplaceret.
Man burde bemærke tossen Anders Gigolo der tidligere har skrevet
herinde under andet Nick og gemmer sig bag proxy servere.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-09-10 21:53

On Wed, 01 Sep 2010 22:44:21 +0200, jopa <admin@jp-web.invalid> wrote:

Hej John.

>At være efter dig er totalt malplaceret.
>Man burde bemærke tossen Anders Gigolo der tidligere har skrevet
>herinde under andet Nick og gemmer sig bag proxy servere.

Jeg prøvede blot at gøre opmærksom på at denne NG normalt har et højt
kodex mht. sprogbrug.
Jeg er ikke direkte efter nogen, kun sproget.
Hvis nogen træder over kanten, så lad være med at kommentere på dett.

Det burde jeg måske have været for klog til

Don't feed the Troll

Fra : jopa

Dato : 01-09-10 22:18

Steen Gruby skrev:

> Hvis nogen træder over kanten, så lad være med at kommentere på dett.
>
> Det burde jeg måske have været for klog til
>
> Don't feed the Troll

Enig men hold da k... hvor kan det være svært

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : LasseNC

Dato : 01-09-10 23:56

On 1 Sep., 23:17, jopa <ad...@jp-web.invalid> wrote:

> Enig men hold da k... hvor kan det være svært
>
> --
> Mvh Johnwww.wordpresstema.dk

Hold da kæææææft hvor kan i fylde tråden med irrelevante ting.

Såeh, kan i ikke lige udveksle mails og så lige battle i ligegyldige
ting der?

På forhånd tak.

Ikke myntet på Gruby.

Fra : Henrik

Dato : 02-09-10 01:58

On 2 Sep., 07:55, LasseNC <lass...@gmail.com> wrote:

> Hold da kæææææft hvor kan i fylde tråden med irrelevante ting..
>
> Såeh, kan i ikke lige udveksle mails og så lige battle i ligegyldige
> [...]

Hej Lasse

http://www.biltema.dk/da/vaerktoj/Malevarktoj/Momentnogler/Momentnogle1/

Der er nok en grund til at den ikke koster mere end en flad 50'er.

De fleste momentnøgler kan også bruges links-venstreløb da firkanten
som toppen sættes på kan skubbes frem og tilbage.
Se bla her: http://www.biltema.dk/da/vaerktoj/Malevarktoj/Momentnogler/Momentnogle-20210-Nm/

Proxxon 20-100 Nm kan man også trykke firkanten frem og tilbage på.
Dvs. gå fra højre til venstreløb.

Dermed er dit problem løst. Køb en ordentlig nøgle, - det er nok ikke
sidste gang du får brug for den.