Dette vækker harme
Fra : Hugo P Sørensen

Dato : 28-08-10 13:18

Mere dobbelmoralsk skal man lede langt efter. Det granser til det ulækre.

Speciel efter tv2 speciel om idiotiske motorcykler.

Prøv at se denne tråd på motorcykelgalleri. Som han selv skrive er han selv
lærer på motorcykelkursus mc sikkerhed, som vist er det samme som dmc.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=149210

Går man så ind på hans profil opdager man han har en hjemmeside:
profil http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=4566
profil pejer på hjemmeside http://www.bikepics.com/members/ronniefz6s/

På den hjemmeside finder man såment disse bilder og prales der af gerninger
http://p1.bikepics.com/pics/2006/10/23/bikepics-708106-full.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2006/10/23/bikepics-708110-full.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2006/10/23/bikepics-708111-full.jpg

Galmandenskørsel på noget der klart er offentelige trafik i danmark.

Dem der skal lærer os om sikkerheden er åbenlys lige så idiotiske som dem i
tv2.

jeg har gemt billedene så jeg kan gi til politi og jeg har lyst. man kan se
nummer plade. Som sikkerhed hvis han slette dem.

jeg savner ordet ;-(

HSørensen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-08-10 09:31

"Hugo P Sørensen" <hugops@ofir.dk> writes:

> [...]
> lærer på motorcykelkursus mc sikkerhed, som vist er det samme som dmc.

Nej, DMC og MC Sikkerhed er to forskellige organisationer, men to
forskellige personkredse.

> Galmandenskørsel på noget der klart er offentelige trafik i danmark.
>
> Dem der skal lærer os om sikkerheden er åbenlys lige så idiotiske som dem i
> tv2.

Så længe at personen ikke opfordrer til baghjulskørsel mv på kurserne,
kan jeg ikke helt se dit problem. Du ønsker vel at blive undervist af en
instruktør som behersker sin motorcykel, og ikke en som lige præcis kan
udføre øvelserne?

En underviser som netop lige kan det som der undervises i vil hurtigt
komme på glatis i det øjeblik høn sættes foran en gruppe kursister, da
kursister ofte stiller spørgsmål om materiale som ligger (tæt) op til
det der undervises i. Dette gælder ret beset alle undervisnings
situationer.

> jeg har gemt billedene så jeg kan gi til politi og jeg har lyst. man kan se
> nummer plade. Som sikkerhed hvis han slette dem.

Har du prøvet at skrive direkte til personen, istedet for at komme af
med din harme herinde? Vi kan jo trods alt hverken fjerne hans billeder,
ej heller ændre hans adfærd?

Og hvad er det *egentlig* du ønsker at opnå med dette indlæg? Du lyder
jo ikke til at ønske at gå i dialog med personen?

Mvh,

Kai, DMC kørekursuskoordinator & -ansvarlig
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Anders Giggolo

Dato : 01-09-10 12:20

On Sun, 29 Aug 2010 10:30:38 +0200, Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Du ønsker vel at blive undervist af en
> instruktør som behersker sin motorcykel, og ikke en som lige præcis kan
> udføre øvelserne?

Jeg ville Sååååå gerne blive undervist af Ghostrider hvis det var muligt.
Først på en lukket flyveplads og så til eksamen IRL

Fra : Peter Christiansen

Dato : 29-08-10 09:37

Hugo P Sørensen wrote:
> [...]
> lærer på motorcykelkursus mc sikkerhed, som vist er det samme som dmc.

Nej. MC-sikkerhed og DMC er IKKE det samme.

http://www.mc-sikkerhed.dk/
http://www.dmc-org.dk/dmc/

Og ellers har jeg svært ved at dele din harme. Har du noget personligt
imod manden ?

mvh
Peter

Fra : Per Christiansen

Dato : 29-08-10 09:40

"Hugo P Sørensen" <hugops@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> jeg har gemt billedene så jeg kan gi til politi og jeg har lyst. man kan
> se nummer plade. Som sikkerhed hvis han slette dem.

de fleste af os har vel kørt lidt stærkt engangimellen , så du får ikke min
opbakning til at gå og mælle folk til politiet.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-08-10 10:40

Har du det bedre nu harmen er vakt?

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, KTM LC4 640 Adventure '04

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 10:50

Indlæget er så ringe , at jeg er harm

PE

Fra : oz3bto

Dato : 29-08-10 17:28

"Hugo P Sørensen" <hugops@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har gemt billedene så jeg kan gi til politi og jeg har lyst. man kan
> se nummer plade. Som sikkerhed hvis han slette dem.

SUK

Er det så dårligt vejr i DK at du må sidde på MCG og finde nogen du kan
hakke ned på ?

Kan du egentlig selv sidde med hånden på hjertet og sige du aldrig har kørt
for stærkt taget den over for gul endog prøvet at løfte forhjulet fra
asfalten .. Vist de færreste MC køre der kan det

Og de 3 billeder du fremviser der ser efter min mening ikke særlig farlige
ud .. Ikke noget specielt trafik og hastigheden vises jo ikke ligefrem af
billeder

Fra : Hekto

Dato : 29-08-10 13:55

'Vi' herinde kan jo ikke gøre noget ved det. Det må være en sag for
Politiet - hvis der er en 'sag'.

Politifolk kører for stærkt, folkeskolelærere er narkomaner o.s.v.
o.s.v. Så længe det bare er en del af deres privatliv må de vel selv
afgøre hvad de foretager sig. Så længe vedkommende ikke indrager
ulovlig adfærd i sin undervisning af kursisterne kan jeg ikke se
problemet.

Det er dog ikke det samme som at billige hans kørsel som den er
fremlagt på billederne.

--

/Hekto

Fra : Pein

Dato : 30-08-10 02:59

On 28 Aug., 14:17, "Hugo P Sørensen" <hug...@ofir.dk> wrote:

* snip *

> jeg savner ordet ;-(

Tag et smut i kirke om søndagen. Der kan du høre ordet.

Anyway - han kører jo bare lidt på baghjulet. Det er jo ikke sådan at
han bringer andre folks liv eller førlighed i fare.
Det eneste problem er vel, at han med forhjulet i vejret skal bruge en
lille smule længere tid på en evt. pludselig opbremsning eller en
undvigemanøvre. Og så må man sige at hvis det endelig skal være på
offentlig vej, så er en motorvej da nok det bedste sted. Der dukker
sjældent noget op pludseligt foran en.

Bevares - det er ulovligt, men når det gælder risiko for os andre i
trafikken, så er det da harmløst, det man kan se på billederne.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Søren Larsen

Dato : 30-08-10 16:54

Den 30-08-2010 10:58, Pein skrev:
> Bevares - det er ulovligt, men når det gælder risiko for os andre i
> trafikken, så er det da harmløst, det man kan se på billederne.
> [...]

Ulovligt? Hvor står det?

Fra : Johnny Hansen

Dato : 30-08-10 17:50

"Søren Larsen" <me@localhost> skrev i en meddelelse

> Ulovligt? Hvor står det?

http://aoh.dk/artikler/motorcyklist-paa-baghjul-stoppet

Manglende agtpågivenhed i trafikken..
Manglende kontrol af køretøj..

Der er flere som har fået bøder for baghjulskørsel og for at lave
stoppies..
Kunne desværre ikke lige finde lovteksten - men det kan politiet nok godt
hvis du bliver stoppet

Fra : jopa

Dato : 30-08-10 18:19

Søren Larsen formulerede mandag:

> Ulovligt? Hvor står det?

Prøv at gøre det selv på motorvejen og betjenten kan forklare dig hvor
det står.

I øvrigt er cyklen udstyret med 2 hjul og bremser af en eller anden
grund

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Søren Larsen

Dato : 02-09-10 08:12

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det står.
>
> I øvrigt er cyklen udstyret med 2 hjul og bremser af en eller anden grund

Ja-ja, jeg siger jo ikke at det er noget man bør forsøge sig med, prøver
bare at påpege at det altså ikke er nævnt i færdselsloven. Jeg er ikke i
tvivl om at domstolen vil kunne finde en eller flere paragrafer at putte det
ind under, men den betjent der stopper dig vil nok ikke lige kunne pege på
hvor det står.

/Søren

Fra : Anders Giggolo

Dato : 01-09-10 12:25

On Mon, 30 Aug 2010 17:53:39 +0200, Søren Larsen wrote:

> Ulovligt? Hvor står det?

Jeg har fået bøder for at køretøjets vægt var under 20% på forhjulet. Aner
ikke om den holder i retten, men har bare betalt og så lært at holde mere
øje med politiet fremover

Fra : Anders Giggolo

Dato : 01-09-10 12:18

On Sat, 28 Aug 2010 14:17:39 +0200, Hugo P Sørensen wrote:

> http://www.motorcykelgalleri.dk/
Lortested jeg ikke gider komme på

> http://p1.bikepics.com/pics/2006/10/23/bikepics-708106-full.jpg
> http://p1.bikepics.com/pics/2006/10/23/bikepics-708110-full.jpg
> http://p1.bikepics.com/pics/2006/10/23/bikepics-708111-full.jpg

Totalt blæret, men lidt mere lodret havde imponeret en anelse mere

> Galmandenskørsel på noget der klart er offentelige trafik i danmark.

Det ser da sikkert og kontrolleret ud. Kører du selv 3-hjulet med
rugbrødsmotor?

> Dem der skal lærer os om sikkerheden er åbenlys lige så idiotiske som dem i
> tv2.

Ja sådan er det. Hvis man ikke kender det ekstreme så er man en dårlig
lærer. De bedste råd om forebyggelse af indbrud, fås også fra
professionelle indbrudstyve.

> jeg har gemt billedene så jeg kan gi til politi

Du skulle have slam-slam.

Fra : Anders Giggolo

Dato : 01-09-10 12:27

Jeg bliver glad når jeg oplever det

Fra : TWL

Dato : 03-09-10 05:47

Hugo P Sørensen wrote:
<snip>
> jeg savner ordet ;-(
>
> HSørensen

Jeg ku ellers godt finde på et par stykker om dig.

Hvis du har et problem med manden så skriv da til ham istedet for at
hænge ham ud her !!

Thomas