Problemer med IPredator og adgang til pira~
Fra : Joe

Dato : 27-08-10 16:12

Er jeg den eneste der ikke kan gå på thepiratebay.org når jeg er
tilsluttet IPredator? Det fungere fint hvis jeg ikke er tilsluttet
IPredator.

---
server $ telnet thepiratebay.org 80
Trying 194.71.107.15...
Connected to thepiratebay.org.
Escape character is '^]'.
GET / HTTP/1.0
Host: thepiratebay.org

Connection closed by foreign host.
---

Fra : Joe

Dato : 27-08-10 16:31

> Er jeg den eneste der ikke kan gå på thepiratebay.org når jeg er
> tilsluttet IPredator? Det fungere fint hvis jeg ikke er tilsluttet
> IPredator.

OK, nu er det mere spændende - jeg prøvede lige, at opsætte min
Windows maskine også og den kommer fint på TPB via IPredator!? Jeg
køre Mac Sne Leopard på problembarnet. Nu forstår jeg ikke noget!

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-08-10 00:56

On 28-08-2010 00:31, Joe wrote:

> OK, nu er det mere spændende - jeg prøvede lige, at opsætte min
> Windows maskine også og den kommer fint på TPB via IPredator!? Jeg
> køre Mac Sne Leopard på problembarnet. Nu forstår jeg ikke noget!

Kan du da ikke komme på Google?

Spørg hos VIAEUROPA I LUND AB

--
Karl Erik.