Slette gps oversigt på nokia 5230
Fra : KKT

Dato : 27-08-10 07:17

Hej !

Er der nogen der kan forklare en mobiltlf dumling som mig
hvordan jeg sletter oversigt/listen over tidligere steder på
min Nokia 5230 ?

Når jeg trykker på "Ovi kort" så vælger jeg "i bil"
og trykker så på "vælg destination"..
Her kan jeg så vælge mellem Oversigt / Søg / Fra kort

Hvis jeg nu vælger "oversigt" så kommer der en lang liste frem over
de steder jeg tidligere har tastet ind, sådan set smart nok.. men
nu da jeg ikke er på arbejde længere, så har jeg intet at bruge en
masse
firma adresser osv til.

Hvordan sletter jeg dén liste ?

Mvh
KKT

Fra : Preben Kaas

Dato : 01-09-10 15:48

On Fri, 27 Aug 2010 06:16:35 -0700 (PDT), KKT <svanemosevej@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der kan forklare en mobiltlf dumling som mig
>hvordan jeg sletter oversigt/listen over tidligere steder på

Det kan iflg. Nokia desværre ikke lade sig gøre.
Når listen er fuld, så slettes den ældste automatisk når du tilføjer
en ny.

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx

Fra : KKT

Dato : 02-09-10 04:33

> Det kan iflg. Nokia desværre ikke lade sig gøre.
> Når listen er fuld, så slettes den ældste automatisk når du tilføjer
> [...]

Det var dog ualmindelig lusket..!

Gad vide om den forsvinder hvis jeg sletter kortet, og downloader det
på ny ?

Mvh
Kai

Fra : Preben Kaas

Dato : 02-09-10 17:04

On Thu, 2 Sep 2010 03:32:56 -0700 (PDT), KKT <svanemosevej@gmail.com>
wrote:

>Det var dog ualmindelig lusket..!
>
>Gad vide om den forsvinder hvis jeg sletter kortet, og downloader det
>på ny ?
>
>Mvh
>Kai

Det sagde de (Nokia) godt nok ikke noget om, da jeg spurgte om det
andet

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx